• Lieve users,

    Na een maand vol herinneringen naar oude hype’s, is de Throwback October tot een eind gekomen. In deze Throwback October zijn door jullie verschillende creaties over Twilight, Tokio Hotel, LOTR en Harry Potter gemaakt. Op deze creaties is gestemd en de winnaars van elke hype zijn in een poll gezet. In verband met het stemmen op de creaties en de ultieme winnaars-poll, heeft de uitkomst helaas wat vertraging opgelopen.
    Deze ultieme winnaars-poll is inmiddels gesloten, wat betekent dat het tijd is voor een uitslag!


    De winnaars van elke hype zijn:
    Bij Twilight: AroonCat met haar story I've been watching you from the other side.
    Bij Tokio Hotel: AroonCat met met haar lijstje Waarom ik een fan was en ben van Tokio Hotel.
    Bij LOTR: Hephaistion met haar lijstje Vijf redenen waarom elfen betere geologen zijn dan mensen en Croweater met haar story Een ultiem offer.
    Bij Harry Potter: Necessity met haar story Halloween.

    Nadat deze vijf creaties iets meer dan een week tegenover elkaar stonden, is er uiteindelijk een creatie naar voren gekomen die de meeste stemmen heeft weten te bemachtigen. Deze creatie heeft 5 van de 8 stemmen binnengehaald, waardoor het overduidelijk is wie de winnaar van de ultieme winnaars-poll geworden is.
    Dit is AroonCat met haar story I've been watching you from the other side. Gefeliciteerd!

    Naast het winnen van de hype polls, kon je door mee te doen ook nog in aanmerking komen om een speciale badge te winnen. Deze badge wordt uitgereikt aan de meest originele creatie binnen elke hype. De moderators hebben met elkaar overlegd en elke creatie intern belicht en feedback gegeven, en zijn zo uiteindelijk tot vier winnaars gekomen. Onder iedere creatie hebben we kort nog even belicht waarom juist deze creatie heeft gewonnen. Gefeliciteerd!
    Twilight:
    LeFou met haar lijstje Tien redenen waarom wij (ik) nooit een Edward aan de haak zullen slaan #TBO- Twilight.
    Lijstjes waarom Edward een hunk is zijn er genoeg, net zoals complete overzichten die benoemen waarom je juist met hem zou moeten daten. Maar lijstjes die precies het tegenovergestelde vertellen? Die dan weer net niet. Toegegeven; het was best even slikken om alle redenen waarom we nooit met Edward zullen trouwen onder onze snufferd gesnoven te krijgen, maar hilarisch was het ook. Nadat we over de eerste tranen heen waren, uiteraard.

    Tokio Hotel:
    Feinics met haar lijstje Common mistakes: Denkfouten die je maakte door Tokio Hotel fanfiction op Q te lezen als non-fan.
    Niet alleen non-fans konden met dit lijstje hun hart ophalen, de oude fans moesten stiekem ook lachen. Hoewel we het nog niet eerder gezien hadden op Quizlet, was het toch vreselijk herkenbaar. Zeg nu zelf: we hebben ons vroeger toch allemaal wel eens afgevraagd waarom een hotel in Tokio opeens in de top 40 stond? En mocht je dan als user eens een Tokio Hotel fanfictie proberen, gewoon voor de gein, dan konden er inderdaad nog wel eens dingen in voorkomen die... niet bepaald... geschikt waren... om te bespreken tijdens het avondeten.

    LOTR:
    Hephaistion met haar lijstje Vijf redenen waarom elfen betere geologen zijn dan mensen.
    Als we denken aan elfen, dan is het beroep geologie nu niet direct het eerste wat we met ze in verband brengen. Hephaistion trok zich daar echter niets van aan en presenteerde ons vijf snoeiharde feiten waarom wij, eenvoudige mensen, maar beter kunnen inpakken als het aankomt op geologie. Wij zijn in elk geval helemaal overtuigd!

    Harry Potter:
    Rozenthee met haar story Een laatste eer.
    De wereld van Harry Potter kent honderden kanten, en altijd is er wel iemand geweest die daar eentje van heeft willen belichten. Maar de Stand Alone van Rozenthee was geschreven vanuit een perspectief dat we nog niet zo vaak hadden gezien, en al helemaal niet op het moment in de tijdlijn. Met haar eigen originele karakters die ze leuk heeft verbonden aan de canon, is dit verhaal over de huiselven onder vuur in de tweede tovenaarsoorlog een terechte winnaar!


    Hiernaast krijgt iedereen die heeft meegedaan aan een of meerdere wedstrijden nog een badge voor die betreffende wedstrijden.

    Hopelijk hebben jullie net zo genoten van deze maand als wij!

    Liefs,
    Het moderatorteam


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wat ontzettend leuk dat ik een speciale badge heb gewonnen!
    Ik vond dit een ontzettend leuk initiatief vanuit de mods en heb ook erg genoten van de vele creaties die opeens weer voor oude hypes opdoken. Hopelijk zijn er meer van dit soort initiatieven in de toekomst c:


    From these ashes, I will rise

    Proficiat aan alle winnaars en de andere kandidaten, natuurlijk *O* hopelijk vonden jullie het net zo leuk als wij!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gefeliciteerd allemaal! :D

    Zoals Feinics al zei, het was een heel leuk initiatief! Ik vond dat het goed in elkaar was gestoken en over nagedacht. Van de bijpassende ontworpen afbeeldingen bij de wedstrijden tot de prijzen en het verloop. Mooi gedaan! Een goed idee ook om oude hypes naar boven te halen. Ik ben stiekem benieuwd wie met dit hele idee als initiatief kwam. :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    Gefeliciteerd allemaal! *O*

    Welke hype vonden jullie nu uiteindelijk het leukste om te herbeleven?
    En hebben jullie misschien nog feedback voor ons als moderators, wat we een volgende keer beter zouden kunnen doen, of wat jullie leuk zou lijken? (wbw)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik vond Twilight het leukste omdat ik met de rest niks heb. Dankzij dit heb ik de films pas weer gezien XD

    Het was zeer goed geregeld. Het enigste wat ik een klein beetje mistte en ook dus gevraagd had, was wanneer de badges kwamen en werden uitgereikt. Verder was het top


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gefeliciteerd iedereen!

    Hmm welke hype ik het leukste vond... Nou ja, ik zit zelf in het hp-fandom, waardoor dat niet een afgezakt iets was haha. Dus ik vond het zeker een leuke hype, maar niet iets speciaals omdat ik altijd wel bezig ben met fanfic haha, als jullie snappen wat ik bedoel. Ik vond het wel leuk om eens iets voor twilight/tokio hotel te doen, omdat dat niet zomaar iets is wat ik normaal zou doen. Lotr ook niet maar daar had ik geen tijd voor, dus heb ik alsnog niet aan meegedaan haha.
    Ik vond het in elk geval een erg leuke actie ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Mooi dat jullie het leuk vonden en bedankt voor de feedback!
    Als je meerdere van de hypes kent, klinkt het eigenlijk helemaal niet gek dat een hype waar je normaal gezien minder mee doet iets specialer kan zijn. Daar kan ik goed inkomen. ^

    Hierbij een algemene update over de badges:
    Gisteren zijn de badges voor Twilight en Tokio Hotel uitgereikt, eveneens als de deelnemersbadges voor LOTR.
    De overige badges kunnen door technische problemen nog niet uitgereikt worden. Zodra deze technische problemen opgelost zijn, zullen we deze badges ook uitreiken.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wat ontzettend leuk ^^ Dankjewel!
    Ik vond het een heel leuk initiatief. Ik kon met twee fandoms niet echt iets, maar de andere twee weer wel.
    En leuk om weer even mee bezig te zijn. Super idee!


    It's never gonna happen, Guys.

    Benzin schreef:
    Mooi dat jullie het leuk vonden en bedankt voor de feedback!
    Als je meerdere van de hypes kent, klinkt het eigenlijk helemaal niet gek dat een hype waar je normaal gezien minder mee doet iets specialer kan zijn. Daar kan ik goed inkomen. ^

    Hierbij een algemene update over de badges:
    Gisteren zijn de badges voor Twilight en Tokio Hotel uitgereikt, eveneens als de deelnemersbadges voor LOTR.
    De overige badges kunnen door technische problemen nog niet uitgereikt worden. Zodra deze technische problemen opgelost zijn, zullen we deze badges ook uitreiken.
    Ik was dit even helemaal vergeten totdat ik mijn badges bekeek. Hebben jullie nieuws over de deelnemersbadge voor HP?
    Edit: En de speciale badges? :p

    [ bericht aangepast op 12 maart 2019 - 19:02 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...) Ik was dit even helemaal vergeten totdat ik mijn badges bekeek. Hebben jullie nieuws over de deelnemersbadge voor HP?
    Edit: En de speciale badges? :p


    Helaas nog geen nieuws. :/ We zullen het nogmaals doorgeven. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    We zijn dag op dag bijna exact 4 jaar na het aanmaken van dit topic, maar we zijn heel blij om te kunnen meedelen dat alle badges gisterenavond door Anne (Phlegethon) zijn uitgereikt. *O*
    RJ heeft het mogelijk gemaakt dat we eindelijk alle badges konden aanmaken, waarvoor veel dank!

    Moest iemand denken dat die nog een badge ontbreekt, laat het ons gerust weten. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Beter laat dan nooit!
    Wat leuk dat jullie dit na 4 jaar alsnog doen, nu het mogelijk is :D