• Dit was de tweede dag op school en ik snap er er nu al bijna niets meer van. Gister heb ik een uur aan mijn wiskunde gezeten, terwijl het maar drie sommetjes waren. Komt die vent vanmorgen aan: "O, deze som klopt niet helemaal niet." Nouja, nu snap ik het dus wel. Van NaSk snap ik net zo weinig, nouja, morgen maar na vragen he. Zoals mijn eco leraar zegt: Wie het niet snapt is dom, maar na vijf minuten is ie niet meer dom. Iemand die het nooit vraagt is de rest van zijn leven dom.

    Ghehe, wie heeft ook zo'n lekkere start op school? :')


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb nog steeds vakantie n_n


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ik snap nooit wat die van frans zegd,ze praat zo snel ><


    everybody needs a song.

    Ik moest vandaag mijn boeken halen en ik begin pas echt op woensdag.Maar we hebben nu al gee zin meer.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik! Wij moeten tegen morgen al een toets leren, van een NIEUW vak. Like wtf x.x

    IK HEB GEEN NATUURKUNDE MEER :D


    Life is hard and then we die

    Ik begrijp het nog. Ookal heb ik nog maar 2 lessen ofzo gehad ;D


    Never run out of reasons to smile...

    Ikkuh .__.
    Die stomme roosters waren nog niet eens klaar. Dus wordt het wss maandag weer omgegooid omdat sommige roosters niet kloppen .___.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    NOOOU. Ik snap niets van Nask en die vrouw wordt boos als ik wat ga vragen omdat ik van havo2 kom en het allang gehad heb, vorig jaar. Van wiskunde snap ik ook nauwelijks wat en die man vindt dat een belediging voor mijn vorige wiskundeleraar. Die vrouw van Duits is woedend omdat mijn boek pagina's mist en die zou ik er zogenaamd zelf uitgescheurd hebben. En bij biologie moest ik me al melden omdat ik mijn schrift niet vinden kon en het lokaal ook niet.

    Kutschool. Alsof ik alles kan omdat ik een niveau afgestroomd ben. En alsof ik na twee weken alle lokalen al kan vinden. --'


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    PUKKELxDING schreef:
    IK HEB GEEN NATUURKUNDE MEER :D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik ga eigenlijk wel goed Ö
    Maar dat komt denk omdat ik geen wiskunde ofzo meer heb :')


    I don't need words to feel those lips.

    Ik snap ook niks meer. Voor Nederlands moeten we al een heel opstel schrijven, niemand snapt echt over wat. En nog zo van die dingen -_-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    OverMyHead schreef:
    Ik heb nog steeds vakantie n_n

    Wat Ö
    Dat wil ik ook ! Naar welke school ga jij Ö


    Just a simple "I love you" (:

    Geesz schreef:
    NOOOU. Ik snap niets van Nask en die vrouw wordt boos als ik wat ga vragen omdat ik van havo2 kom en het allang gehad heb, vorig jaar. Van wiskunde snap ik ook nauwelijks wat en die man vindt dat een belediging voor mijn vorige wiskundeleraar. Die vrouw van Duits is woedend omdat mijn boek pagina's mist en die zou ik er zogenaamd zelf uitgescheurd hebben. En bij biologie moest ik me al melden omdat ik mijn schrift niet vinden kon en het lokaal ook niet.

    Kutschool. Alsof ik alles kan omdat ik een niveau afgestroomd ben. En alsof ik na twee weken alle lokalen al kan vinden. --'

    Dude, dat had ik ook bij engels. Productie fout ofzo. Dat was vorig jaar, die vrouw vond het niet zo erg. Als ik maar een nieuw boek bestelde. Gewoon dat boek terug sturen met een brief en je krijgt weer een nieuwe.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    FreePeace schreef:
    (...)
    Dude, dat had ik ook bij engels. Productie fout ofzo. Dat was vorig jaar, die vrouw vond het niet zo erg. Als ik maar een nieuw boek bestelde. Gewoon dat boek terug sturen met een brief en je krijgt weer een nieuwe.


    Ja, dat heb ik ook gedaan maar dat gaat nog maanden duren. De studieboekencentrale is zegmaar sloom.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bij mij gaat t nog wel redelijk^^
    K heb heel veel vrij omdat klas 4 met werkweek is^^(yeah)
    Dus vandaag naar school gegaan voor 2 uur lesxD


    Time changes, best friends can become strangers...