• Ik hoorde net op het nieuws dat iemand 5 keer levenslang heeft gekregen. Maar je leeft maar een keer. Als ik het goed heb, dus die man kan nooit zijn straf uitzitten. Wat is dat voor rare straf.?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2009 - 19:34 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    5 jaar of 5 keer?

    Levenslang is toch maar iets van een (maximum) 30 jaar niet?^^

    [ bericht aangepast op 5 sep 2009 - 19:35 ]


    Get outta my head!

    Dat is idd raar o.o

    je bedoeld waarschijnlijk 5 keer.

    misschien is hem voor 5 dingen levenslang tenlaste gelegd.


    i need you like a heart needs a beat.

    Cherished schreef:
    5 jaar of 5 keer?

    Keer, shit, -veranderd-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Cherished schreef:
    5 jaar of 5 keer?
    Ik denk 5 keer... Want je kan toch niet 5 jaar levenslang veroordeelt worden, niet?x')


    Get outta my head!

    eh, 5 jaar of 5x levenslang? ;']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    OuttamyHead schreef:
    Levenslang is toch maar iets van een (maximum) 30 jaar niet?^^

    Ik hoop toch echt dat ik langer dan 30 jaar leef.oO


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    is levenslang niet iets van 25 jar ofzo?
    ik weet niet hoelang levenslang is, maar levenslang is niet écht levenslang
    5 x levenslang, lijkt me wel levenslang ja.


    It's not the same without you.

    OuttamyHead schreef:
    (...)Ik denk 5 keer... Want je kan toch niet 5 jaar levenslang veroordeelt worden, niet?x')
    dacht ik ook ja. Want, 5 jaar is niet ene leven. XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Dat is waarschijnlijk omdat als die zich goed gedraagt, die zijn straf dan vermindert wordt, maar wat die mens gedaan heeft is waarschijnlijk héél erg, dus hebben ze hem vijf keer levenslang gegeven, zodat als hij strafvermindering krijgt, hij eigenlijk nog altijd levenslang in de gevangenis zit. Dat heeft iemand mij toch verteld. (:

    Nou heel simpel. Levenslang is meestal ong 20/30 jaar. Maar 5x is dus 5x zo lang, en dus wél zijn hele leven.

    Was hij Amerikaans?
    In Amerika is levenslang 100 jaar.Ze geven 5 jaar levenslang inplaats van 1 keerwand als je ouder dan die 100 word dan zou je vrij komen.Daarom doen ze dat.
    In Nederland heb je 2 soorte levenslang.Onbeperkt dat is voor je hele leven en voor 20 jaar.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat is waarschijnlijk omdat als die zich goed gedraagt, die zijn straf dan vermindert wordt, maar wat die mens gedaan heeft is waarschijnlijk héél erg, dus hebben ze hem vijf keer levenslang gegeven, zodat als hij strafvermindering krijgt, hij eigenlijk nog altijd levenslang in de gevangenis zit. Dat heeft iemand mij toch verteld. (:


    Ik denk dat je gelijk hebt (:


    Life is more than that you eyes can see

    Capitain schreef:
    Dat is waarschijnlijk omdat als die zich goed gedraagt, die zijn straf dan vermindert wordt, maar wat die mens gedaan heeft is waarschijnlijk héél erg, dus hebben ze hem vijf keer levenslang gegeven, zodat als hij strafvermindering krijgt, hij eigenlijk nog altijd levenslang in de gevangenis zit. Dat heeft iemand mij toch verteld. (:

    Ze kunnen ook een straf opgeven en er dan bijzetten zonder een kans op strafvermindering,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.