• Käk was het vandaag op school. Ik was dus aan het drinken giet ik mijn fanta naast mijn mond. Heel mijn broek vol met fanta. Maakt die fanta vlekken. Komt er een eerste jaartje naast mij zitten. Kijkt naar mijn broek schiet recht gaat weg vanmij staan en kijkt mij mega vies aan. Dan de reactie van mijn vriendinnen. 'Ze heeft echt niet in haar broek gepist ofzo hoor.' Dan kwamen al die pewespen naar mijn broek. Schiet ik daar recht begin ik te gillen enz. -Ik ben daar doodsbang voor.- Dan zit er zo'n lekkere nieuwe jongen bij ons op school. Die was ook al aan het kijken alsof ik gestoord was. -Iedereen eigenlijk.- Enneh het was eigenlijk wel leuk vandaag. Uitgezonderd dan de lessen. 2xNederlands, 2xFrans, niet leuk dus --'.
    Hoe was jullie dag (A)?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik moest vandaag pas mijn boeken ophalen en introductie. Mijn mentor mag mij geloof ik niet, maar het was wel grappig.
    En ik heb er 3 uur over gedaan om 16 boeken te kaften x]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    Ik moest vandaag pas mijn boeken ophalen en introductie. Mijn mentor mag mij geloof ik niet, maar het was wel grappig.
    En ik heb er 3 uur over gedaan om 16 boeken te kaften x]

    Gnagna. ik moest ze niet kaften :)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Gosh erg ik was gwn ziek naar school khad buikpijn en hoofdpijn kon niet denken was gwn halfdood


    I Got My Party Tonight<33

    omg wespen zijn zo irritant en eng O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    LollyTJES schreef:
    Gosh erg ik was gwn ziek naar school khad buikpijn en hoofdpijn kon niet denken was gwn halfdood

    Ik ook ik bloede vandaag. Door mijn poep en dan dat verband dat was käk want dan zit ik niet zo en dan moest ik mega dringend plassen. En dit gaat helemaal de verkeerde kant op.
    Inderdaad dat is inderdaad niet leuk. Als ik ziek ben dan zing ik altijd help -voor mij toch.-


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Omg,dat is best irritant ö en wespen zijn inderdaad hatelijke beesten. Ahg ja,ik zat in de handelschool,zaten er naast die deur ineens twee vieze grote dikke zwarte spinnen. Dus ik meteen beginnen kressen,houd een jongen mij tegen,neemt die andere die spin in zijn hand en komt er mee naar mij. -Toen ben ik kressend weg gelopen en achter de leerkracht gaan staan.-

    JOYCEVIPx schreef:
    Omg,dat is best irritant ö en wespen zijn inderdaad hatelijke beesten. Ahg ja,ik zat in de handelschool,zaten er naast die deur ineens twee vieze grote dikke zwarte spinnen. Dus ik meteen beginnen kressen,houd een jongen mij tegen,neemt die andere die spin in zijn hand en komt er mee naar mij. -Toen ben ik kressend weg gelopen en achter de leerkracht gaan staan.-

    Geniaal. Spinnen zijn inderdaad vies. Er zat vandaag een mega grote badspin in bad o.o
    enneh... ik heb zeker 100 kleine spinnetjes eens op mijn hoofd gehad. Een te lang verhaal :)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2009 - 17:56 ]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ik ben vandaag weer naar school geweest, mijn vakantie is nu over helaas, maar ik heb eigenlijk niet zo'n zin meer om dit jaar te doen.. ik heb echt een k*trooster.. niet leuk (huil)

    Ik verveelde mij onder aardrijkskunde, dus ging ik mijn legging in gaten knippen. Iedereen keek mij gestoord aan, en ik gewoon vrolijk verder lopen. Dus zo even andere broek aantrekken 8D

    Van 1 tot 4 les, wel relax :']
    Alleen boeken voor 1 vak vergeten, vervolgens de hele les op internet lopen bullshitten -.-
    Maar overall wel relax. Morgen vallen er twee uur uit en misschien nog meer - gaat even kijken -.


    No growth of the heart is ever a waste

    6000BRIEFJE schreef:
    Ik verveelde mij onder aardrijkskunde, dus ging ik mijn legging in gaten knippen. Iedereen keek mij gestoord aan, en ik gewoon vrolijk verder lopen. Dus zo even andere broek aantrekken 8D

    haha..x'D
    je zal je wel heeel erg verveeld hebben niet?x'D

    Douglas schreef:
    (...)
    Geniaal. Spinnen zijn inderdaad vies. Er zat vandaag een mega grote badspin in bad o.o
    enneh... ik heb zeker 100 kleine spinnetjes eens op mijn hoofd gehad. Een te lang verhaal :)

    Ieeuw,ranzig (':

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ieeuw,ranzig (':

    vond ik ook. mijn opa heeft toen met de stofzuiger in mijn haar gezeten ;D


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    6000BRIEFJE schreef:
    Ik verveelde mij onder aardrijkskunde, dus ging ik mijn legging in gaten knippen. Iedereen keek mij gestoord aan, en ik gewoon vrolijk verder lopen. Dus zo even andere broek aantrekken 8D

    Gosh ik verveelde me toen ook en toen ging ik propjes naar de leraar gooien en toen kreeg ik meer huiswerk en werd ik er uitgestuurd xD was grappig


    I Got My Party Tonight<33

    Whipple schreef:
    (...)
    haha..x'D
    je zal je wel heeel erg verveeld hebben niet?x'D

    Die gast is serieus, saaaaaaih. Hij kan geen orde houden, dus dan ga je kletsen, en lachen, en dan moet je een paragraaf overschrijven --'