• Ja dat ben ik,ik ben namelijk een roodharige.
    Ik en een vriend van mij hadden het net over de roodharige dag in Breda.En hij heeft me de link gestuurd van die site en het blijkt:ik ben een uitstervend ras. Ik citeer: ‘Roodharige sterven uit.Volgens sommige berichten zullen natuurlijke roodharige over 100 jaar vrijwel niet meer bestaan.’ bron.We hadden al besloten dat we roodharige gaan fokken.
    Dus wie is hier samen met mij nog meer een beschermt diersoort?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    je ziet wel steets minder rood harige gastjes:S
    volgens mij is geen een van mijn vriendinnen roodharig:S
    jah alleen 2 internet vrienden,..mischien dat hun je wille helpen met mini gingers te fokken:P

    Nu kom ik aan met mijn interesante verhalen..

    Zoek snel een rood harige jongen.. Neuk met hem.. poep kinderen uit.. (JAAA UITPOEPE) En Yeehh er zijn weer rood harige.. !!

    0.o

    Ik wou dat ik zelf rood haar had.. Dat vind ik zo mooi !!


    ...

    ik ben een brunette :'D


    - hoi ;D

    Blond (nerd) Trouwens echt blond -dus van jezelf- word ook steeds zeldzamer :9~

    [ bericht aangepast op 7 sep 2009 - 16:53 ]


    -

    Nee, ik behoor tot de meest voorkomende: zwartharigen -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Genius schreef:
    Blond (nerd) Trouwens echt blond -dus van jezelf- word ook steeds zeldzamer :9~

    Komt omdat bruin en vooral zwart heel sterk zijn en blond minder,maar niet zo erg als bij rood.Dat is net als met blauwe ogen, je moet 2x blauw krijgen anders krijg je geen blauwe ogen(ik let te goed op bij bio van 2 jaar geleden)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik ben ook blond :')

    ik ben van mezelf donker blond :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    Blond (nerd) Trouwens echt blond -dus van jezelf- word ook steeds zeldzamer :9~

    over blond gesproken
    ik vind jouw haar echt heel erg mooi :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben blond sorry ^^


    Happiness hit her like a train on a track