• Ja dat ben ik,ik ben namelijk een roodharige.
    Ik en een vriend van mij hadden het net over de roodharige dag in Breda.En hij heeft me de link gestuurd van die site en het blijkt:ik ben een uitstervend ras. Ik citeer: ‘Roodharige sterven uit.Volgens sommige berichten zullen natuurlijke roodharige over 100 jaar vrijwel niet meer bestaan.’ bron.We hadden al besloten dat we roodharige gaan fokken.
    Dus wie is hier samen met mij nog meer een beschermt diersoort?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Mijn ma is rood :D

    Roodharigen zijn NIET aan het uitsterven!
    Dat was laatst op tv bij Hoe?Zo!(krul)
    Het is een Fabel

    Maar, dit geloof je niet, ze zijn wél sexueel actiever.

    Gailerds.(cat)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2009 - 22:12 ]


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Roodharigen zijn NIET aan het uitsterven!
    Dat was laatst op tv bij Hoe?Zo!(krul)

    Maar, dit geloof je niet, ze zijn wél sexueel actiever.

    Gailerds.(cat)

    Dat is niet waar,dat zei een duitesre maar het blijkt niet waar te zijn.En dat uisterven is al jaren bezig,wat best logies is eigenlijk.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Dat is niet waar,dat zei een duitesre maar het blijkt niet waar te zijn.En dat uisterven is al jaren bezig,wat best logies is eigenlijk.


    Oké, dan zijn ze mss ook niet sexueel actiever. Maar uitsterven doen ze ook niet. Dat is ook uitgelegd. Maar, dat kan ik niet navertellen hoor! Het is iig niet waar.


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Oké, dan zijn ze mss ook niet sexueel actiever. Maar uitsterven doen ze ook niet. Dat is ook uitgelegd. Maar, dat kan ik niet navertellen hoor! Het is iig niet waar.
    Er stond ooit in een of ander tijdschift(weet niet meer waar,ik lees te veel)dat ze langzaam uisterven omdat bijde ouders rood moeten doorgeven,en dat gebeurt niet vaak,dus uiteindelijk bestaan ze niet meer(of zo iets)
    En dat klopt,van dat doorgeven.Dus is het logies dat we langzaam uisterven

    [ bericht aangepast op 5 sep 2009 - 22:17 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)Er stond ooit in een of ander tijdschift(weet niet meer waar,ik lees te veel)dat ze langzaam uisterven omdat bijde ouders rood moeten doorgeven,en dat gebeurt niet vaak,dus uiteindelijk bestaan ze niet meer(of zo iets)
    En dat klopt,van dat doorgeven.Dus is het logies dat we langzaam uisterven


    Joh! Een tijdschrift. Die liegen wel vaker.(:
    Als je zo kijkt, sterven blonde en bruine mensen ook uit! Wantwant, volgends die man van de tv die een PROFESSIONAL is, is zwart de sterkste, en overheersende kleur. Kijk maar verder, dan zou op een gegeven moment alleen nog maar zwarte mensjes zijn. ;D


    everything, in time

    nope...x'D
    lichtbruin (A)

    Desolate schreef:
    (...)

    Joh! Een tijdschrift. Die liegen wel vaker.(:
    Als je zo kijkt, sterven blonde en bruine mensen ook uit! Wantwant, volgends die man van de tv die een PROFESSIONAL is, is zwart de sterkste, en overheersende kleur. Kijk maar verder, dan zou op een gegeven moment alleen nog maar zwarte mensjes zijn. ;D

    Was een wetenscheppelijk tijdschift(ben de naam kwijt)En blond bruin zwart hoeven niet bijde door te geven dus stereven die niet/minder snel uit.
    Lijkt me bets grappig alleen maar zwarte


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Was een wetenscheppelijk tijdschift(ben de naam kwijt)En blond bruin zwart hoeven niet bijde door te geven dus stereven die niet/minder snel uit.
    Lijkt me bets grappig alleen maar zwarte


    Ik vind zwart haar wel mooi! Alleen, soms lijkt je gezicht zo wit. Dat is minder.

    Achja, wat maakt het eigenlijk ook uit? Jij bent er tenminste nog. Ben blij dat jij niet uitsterft!Ö


    everything, in time

    Funhouse schreef:
    Brunette

    maar ik ken wel 2 mensen die roodharig zijn


    ~Lucky Cat~

    Ik ben een blondje. (cat)

    Brunette :3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik niet, ik ben bruin, terwijl ik blond geboren ben. Stom bruin haar. -.-

    Ik ben dus echt de enigste roodharige hier^^


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik niet


    We can only learn to love by loving.