• En weet je waarom?
    In België (een groot ding van het openbaar vervoer met bussen) mag je vanaf 21 september niet meer vanachter opstappen. Nou, dat is de stomste regel aller tijden.
    Ik snap wel, er zijn veel mensen die illegaal meereizen, maar dan kunnen ze toch meer controles geven? (Ikzelf heb nog nooit in drie jaar met de bus te gaan geen enkele stomme controle meegemaakt!)
    Het sowieso al één en al getrek en geduw is als beide kanten opengaan, wat dan als er maar één kant opengaat?!

    Bron.

    Een stelletje debielen zijn het.

    Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 7 sep 2009 - 19:49 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ik snap het niet echt :s maar volgens mij hebben we hier in nederland niet zo iets


    DUDE! Get a life!!!

    Ik snap het niet?
    vanachter opstappen?:P


    your eyes are like stars in the night.

    raindrop schreef:
    Ik snap het niet?
    vanachter opstappen?:P


    I live for the applause, you will die for it.

    Nou, ik heb ooit zwart rijder geweest. Maar, ik had zeg maar vijf bussen na elkaar gemist, omdat ik 5 en 15 moet nemen en die bussen komen maar om de 15 minuten hier en ze zitten vaak propvol waardoor je niet meer vanvoor kan instappen en dus vanachter moet. Maar, toen kon ik niet aan dat gele ding daar, omdat de bus te vol zat. En niemand die wou helpen. >.<

    Maar, tjah.. ik weet stiekem niet wat ik er van moet denken. Ik heb vandaag al genoeg gedacht, waardoor mijn hersens nu even een time-out hebben. (:


    You'll never dream alone. <3

    Dat De Lijn dom is, wist ik al langer dan vandaag. De meeste mensen blijven ook vanvoor staan als ze vanvoor opstappen, dat wordt weer extra gezellig dus. --'

    mirtje123 schreef:
    ik snap het niet echt :s maar volgens mij hebben we hier in nederland niet zo iets

    De Lijn behoort hiero tot het openbaar vervoer.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    je hebt het over de bus toch? ='D Dat zag ik net op het belgische nieuws :Y) (mijn stiefvader is Belgisch dus moet ik verplicht het Belgische nieuws kijken)

    Anyway, in Nederland moet je bij de bus altijd van voor opstappen, mag niet anders :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik stap altijd vanachter op, dat is echt zo'n stom gedoe om vanvoor op te stappen.
    Ik heb in 4 of 5 jaar welgeteld 1 controle meegemaakt en dat was niet van of naar school. Maar het kost teveel moeite voor hun om dat te controleren hé in de plaats moeten ze het ons moeilijk maken ><


    You're a star in heaven.

    Pernicious schreef:
    Ik stap altijd vanachter op, dat is echt zo'n stom gedoe om vanvoor op te stappen.
    Ik heb in 4 of 5 jaar welgeteld 1 controle meegemaakt en dat was niet van of naar school. Maar het kost teveel moeite voor hun om dat te controleren hé in de plaats moeten ze het ons moeilijk maken ><

    Indeed!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Omygod. >< Nu beginnen ze wel gek te worden. :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    ik ben een keer toen ik in de bus zat gecontroleerd of ik wel een kaartje had of zo..x'D
    ik had dat wel natuurlijk.. maar toch vond ik het raar.. want je moet toch langs de buschauffeur om "binnen te komen" dus dan heb je toch wel een kaartje ofzo neem ik aan... naja.. natuurlijk rijden er wel eens mensen illegaal mee.. maar naja.. ik vond het maar raar (nerd)

    Ik haat het sowieso om met bussen te reizen...
    Buschauffeurs schijnen mij ook niet te mogen, maar ik zou echt niet weten waarom Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    bij ons doen ze nooit de deuren achteraan open ;o


    It even took me by surprise

    Ik ben in die 4 jaar dat ik met de bus ga ook nog nooit gecontroleerd geweest. Wel dat er controleurs opstappen, maar ze controleren maar enkele mensen op die bus. Ik zie er onschuldig uit, je weet wel, ghaha . :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Ik haat bussen zowiezo. En de tram aan zee is zo mogelijk nog stommer. Damn, daar raak ik echt niet wijs uit >.<


    Never run out of reasons to smile...