• Gisteren kwam er een vriendin bij mij en die vroeg op het eind, of ik vandaag mee zou gaan naar school. Dus ik zeg dat het goed is.

    Vandaag zeg ik tegen mijn ma, dat ik met haar mee fiets enzo. Gaat mijn ma me helemaal uit schelden en flipt op mij. Dan word ik weer kwaad en krijg ik een woede aanval. Later begin ik te huilen en zeg ik dat ik haar nooit weer hoef te zien. En dan gaat ze heel zielig tegen mij doen.

    Dit is al vaker gebeurd dat ze me met niemand wilt laten gaan en mij gewoon weg trekt uit dingen. Nu heeft ze het zo erg gekregen dat het de volgende keer als het weer gebeurd ik niet meer thuis wil zijn en weg loop.

    Ik durf nu, na dit gebeuren, ook niet te vertellen dat ik een vriend heb. Want dan flipt ze helemaal. Al dat vertrouwen dat ik in haar had is helemaal weg.

    Echt help me, ik zit er heel erg mee.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2009 - 8:37 ]


    I'm your bitch [:

    Ik heb dat thuis ook heel erg en scheld meestal terug, maar dat is niet zo'n goed idee want meteen daarna heb ik straf te pakken. Als het zo doorgaat moet je erover praten. Met vrienden of leraren ofzo. Je kunt ook contact opnemen met mensen die er echt verstand van hebben.


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic

    Probeer er eens met je ma over te praten. Je kan het altijd proberen!
    Als je denkt dat dat niet zal lukken, kun je eens met je vriendje/vriendinnen/leerkrachten ofzo praten. Misschien weten die een oplossing.
    Voor de rest weet ik niet echt iets, maar in elk geval veel succes en sterkte! (flower)


    Never run out of reasons to smile...

    Uhm ik denk als het echt zo erg is, jeugdzorg inschakelen misschien???
    sterkte
    xoxo


    Why don't you break my heart