• oke het klinkt misschien onmogelijk, maar het lijkt me wel leuk om iets te organiseren voor alle mensjes op quizlet. helaas doen de beheerders dat zelf niet dus dacht ik dan doen we het toch gewoon zelf. maar ik heb niet echt een idee hoe we dat dan aan moeten gaan pakken dus ideeën zijn altijd welkom!

    Dat gaat niet iets worden, maar dromen kunnen er altijd zijn.
    Er wonen ook een aantal mensen in belgië, en er zullen veel zijn die niet kunnen.
    Sorry, ik heb momenteel geen idee, zo wel, hoor je het!

    Zolang ik de trein ofwatdanook moet pakken ga ik niet :'D Aangezien ik in Limburg woon. Ik wacht tot een meeting waar ik met de fiets makkelijk heen kan, maar dat komt er niet van. Ik denk dat je nooit een meeting krijgt waarbij alle Quizletters komen. Ehh.. sorry :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    De beheerders doen dat niet omdat ze dat nie willen in verband met de ruzies hier en de soms extreem jonge leeftijd van users. Veel ouders zullen het alleen daarom al niet goed vinden.


    Bored.

    Even voor de duidelijkheid, ze wilt niet dat iedereen komt. Ze wilt gewoon dat er zoveel mogelijk mensen van quizlet komen. Zeg maar, iedereen is welkom.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik wil dat heel graag, maar de enige plaats waar meetings worden gegeven is in Antwerpen, of in Amsterdam, of in zo'n grootstad. En gek word ik daarvan, want ik woon in België, ergens waar niemand het kent. En ook geen kat woont van Quizzol.

    Het probleem is dat mijn ouders me vermoorden als ik zeg dat ik een Meeting heb via een site (ja, ze zijn nogal ouderwets en bezorgd), maar het zou wel een leuk idee zijn.
    En anders ontvoer ik Cielke mee, ik ga namelijk ook met haar mee naar Laurens die aan de andere kant van het land woont =3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Lijkt me écht leuk. 8D Zoals het VIQ-feest waarover Sharissa ooit een SA had geschreven voordat ze geband werd. -_-


    You move me ......... Kurt

    Alle gaat je nooit lukken.En he moet zorgen dat je het op een stratechise plaats doet


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik wil wel, maar ga nooit mogen. Want ik vertel mijn ouders eigenlijk niet over Quizlet (A) & waarschijnlijk is het veel te ver voor mij. Ik mag dus echt no way, alleen met de trein of bus ergens heen, & ik woon in België, dus Nederland is een beetje ver, kans nul komma nul.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik wil echt wel graag helpen. Maar ik weet niet of het gaat lukken. Als iedereen er aan zal meewerken,en zijn tijd er in wilt steken gaat het wel lukken. Alleen zijn er veel die dan met de trein ofso zullen moeten komen. En die mogen/willen...het dan niet.

    OverMyHead schreef:
    Het probleem is dat mijn ouders me vermoorden als ik zeg dat ik een Meeting heb via een site (ja, ze zijn nogal ouderwets en bezorgd), maar het zou wel een leuk idee zijn.

    Mijn ouders ook, ik durf al niet te zeggen dat ik iemand van Q wil meeten, omdat m'n ouders zo streng doen over internet-dingen, waarmee ik nu al bijna een jaar heel gezellig praat.


    hoi, jij bent leuk.

    ik vind het opzich wel een leuk idee.. maar ik weet niet of ik mag komen, misschien wel.. maar ik vind het wel leuk!
    maar ik heb ook even geen ideetje..x'D

    Ik vind het wel een leuk idee. En ookal ga ik waarschijnlijk nooit mogen, als ik ga zagen zou het misschien wel mogen (:
    En, ik wil ook wel helpen met organiseren (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vind het wel een goed iedee. Maar ik zou alleen kunnen als het in A'dam is. Anders is het te ver en de duur.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik kan het hier niet met alle mensen vinden. Het zou niet goed komen dus als ik deze personen tegenkom. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.