• Nu mag je ook al nietmeer vragen aan mensen over wie zij graag een story zouden willen. Bullshit! Dat is niet hetzelfde als reclame maken, maar om mensen hun mening ofzo vragen!
    Wat vinden jullie hiervan?

    Aan de ene kant snap ik het wel.
    Het is toch een soort reclame.

    En Bullshit vind ik overdreven. Kom op, zó erg is dat niet.


    everything, in time

    Ik weet niet, ik vind het eigenlijk wat irriterend al die dingen in mijn gastenboek. Misschien dat je het de volgende keer in het forum kan doen? Niet iedereen is op zo'n berichten gemunt. [/mening] Dit is niet aanvallend bedoeld, hoor. (;


    You'll never dream alone. <3

    Ik denk meer dat het een soort van spam is, aangezien je (op grote schaal) dat soort berichten in mensen hun GB's zet. Ik zou het persoonlijk op het forum neerzetten ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mag dat niet?!
    Belachelijk!!!!!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Breakfast schreef:
    Ik weet niet, ik vind het eigenlijk wat irriterend al die dingen in mijn gastenboek. Misschien dat je het de volgende keer in het forum kan doen? Niet iedereen is op zo'n berichten gemunt. [/mening] Dit is niet aanvallend bedoeld, hoor. (;

    Naar het bericht kyken & opnieuw verwyderen is niet zó moeilijk. Mensen hebben graag dat om hun mening word gevraagd. Doet een mens dat, is het weer niet goed. & om mensen hun mening vragen is géén reclame, daar blijf ik bij.

    Desolate schreef:
    Aan de ene kant snap ik het wel.
    Het is toch een soort reclame.

    En Bullshit vind ik overdreven. Kom op, zó erg is dat niet.

    putyahoodup schreef:
    (...)
    Naar het bericht kyken & opnieuw verwyderen is niet zó moeilijk. Mensen hebben graag dat om hun mening word gevraagd. Doet een mens dat, is het weer niet goed. & om mensen hun mening vragen is géén reclame, daar blijf ik bij.


    Iemand zijn mening vragen is inderdaad geen reclame, maar er moeten wel mensen zijn die zich er erg aan irriteren, anders zou je geen waarschuwing krijgen. Dus, er moet wel iemand zijn die je bericht gemeld heeft. (;


    You'll never dream alone. <3

    ik snap hem niet :X

    Breakfast schreef:
    (...)

    Iemand zijn mening vragen is inderdaad geen reclame, maar er moeten wel mensen zijn die zich er erg aan irriteren, anders zou je geen waarschuwing krijgen. Dus, er moet wel iemand zijn die je bericht gemeld heeft. (;

    Ik kreeg een waarschuwing omdat ik reclame maakte? Het was géén reclame. & die persoon kon even goed gewoon aan me vragen om er mee te stoppen, dan had ik dat vast wel gedaan. (:

    Desolate schreef:
    Aan de ene kant snap ik het wel.
    Het is toch een soort reclame.

    En Bullshit vind ik overdreven. Kom op, zó erg is dat niet.

    Desolate schreef:
    Aan de ene kant snap ik het wel.
    Het is toch een soort reclame.

    En Bullshit vind ik overdreven. Kom op, zó erg is dat niet.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben het eens met Aurelia; zo'n dingen zet je op het forum en niet in gastenboeken.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ja dat is voor het forum ;)
    Hier mag het namelijk wel. ^^

    Aurelia schreef:
    Ik denk meer dat het een soort van spam is, aangezien je (op grote schaal) dat soort berichten in mensen hun GB's zet. Ik zou het persoonlijk op het forum neerzetten ;]


    If you're going to hell, keep going

    Aurelia schreef:
    Ik denk meer dat het een soort van spam is, aangezien je (op grote schaal) dat soort berichten in mensen hun GB's zet. Ik zou het persoonlijk op het forum neerzetten ;]


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3