• Hoi Q'ers!
    Morgenavond ga ik met mijn friendos naar een carnavalsfeestje en we zouden ons graag willen verkleden als groep. Nu is het nogal last-minute en zijn we inspiratie-loos, dus vroeg ik me af of jullie een idee hebben waarin we ons kunnen verkleden? Tot nu toe hebben we alleen als Winx club :')
    Hebben jullie meer ideeën?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Hoi Q'ers!
    Morgenavond ga ik met mijn friendos naar een carnavalsfeestje en we zouden ons graag willen verkleden als groep. Nu is het nogal last-minute en zijn we inspiratie-loos, dus vroeg ik me af of jullie een idee hebben waarin we ons kunnen verkleden? Tot nu toe hebben we alleen als Winx club :')
    Hebben jullie meer ideeën?


    Zou gewoon wat maskers halen bij de action?:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Winxclub is geweldig.

    Moet het low budget / low effort of...??

    Totally spies, K3, ninja turtles, 101 dalmatiers...
    ( witte shirts en leggings en dan zwarte stippen en dan op de achterkant de laatste nummers of zo. Omg wat leuk. En dan ergens honden oortjes / zwarte oortjes kopen?)



    Ik ga even verder denken

    Omg de smurfen!!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 14:59 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Winxclub is geweldig.

    Moet het low budget / low effort of...??

    Totally spies, K3, ninja turtles, 101 dalmatiers...
    ( witte shirts en leggings en dan zwarte stippen en dan op de achterkant de laatste nummers of zo. Omg wat leuk. En dan ergens honden oortjes / zwarte oortjes kopen?)

    Ik ga even verder denken


    Ja we kunnen niet meer van die professionele kleren gaan halen, dus wel een beetje low budget, al zou ik wel dingen willen knutselen.

    Dat is al een heel leuk idee!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Voor K3 koop je gewoon hele grote witte shirts (of jurkjes maar shirts bij de zeeman zijn denk ik goedkoper) en dan verf je er een regenboog op.


    - Mimespelers? Zwarte broek, zwart/wit gestreept shirtje en schminken!!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 15:11 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ga als m&m's? Iedereen een andere kleur c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bij chrysostemos drie jaar geleden heeft mijn klas al hun kleding zelf gemaakt. Het was nu niet fantastisch goed gedaan, maar het totaalplaatje was wel leuk. Misschien dat Avatar (the last airbender) jullie nog lukt op de korte tijd?


    Mhm?

    Goomoonryong schreef:
    Ga als m&m's? Iedereen een andere kleur c:


    Genius :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Een vriendin van me gaat met een groepje van 4 als 'kaarten'. Gewoon allemaal een wit t-shirt aan en daarop schoppen, ruiten, harten of klaveren geverfd. (:

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 15:23 ]


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    MabeI schreef:
    Bij chrysostemos drie jaar geleden heeft mijn klas al hun kleding zelf gemaakt. Het was nu niet fantastisch goed gedaan, maar het totaalplaatje was wel leuk. Misschien dat Avatar (the last airbender) jullie nog lukt op de korte tijd?


    Ik vind deze gewoon echt geweldig


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Perffect schreef:
    Voor K3 koop je gewoon hele grote witte shirts (of jurkjes maar shirts bij de zeeman zijn denk ik goedkoper) en dan verf je er een regenboog op.


    - Mimespelers? Zwarte broek, zwart/wit gestreept shirtje en schminken!!


    Dat lijkt me echt episch om een keer te zien.


    26 - 02 - '16

    Mijn eerste gedachte was helaas ook Winx, gelukkig hebben de mensen boven mij betere ideeën x)


    I am an idiot, I move.

    Ik denk niet dat dit last minute kan, maar ik vind het wel heel leuk:

    Als trol!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Je doet een laken over je hoofd, knipt er gaten in en ga als een groep spoken.



    Misschien zoiets? ;3


    26 - 02 - '16

    ^ oh ik hou van de banana split :'D ik post hem in de groep, we zijn nog steeds aan het zoeken :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien