• Vandaag moest ik dus weer voor het eerst naar school. Eerst kregen we een heel zeikverhaal van de afdelingsleider. Toen werden we voor gesteld aan onze nieuwe mentor. Een enorm kreng. Ik haat haar nu al. Toen moesten we sporten. van de rare schotse spelletjes. Echt heel erg saai. Daarna hadden we een bqq met vlees dat niet eens goed was. En ik vroeg of ik naar huis mocht want ik moest paardrijden. mag niet terwijl de rest wel mag. Vet naai ofzo. Verder is mijn klas denk ik wel oké. Dus toen ik thuis kwam begon me vader me meteen rond te comanderen en moest ik me haasten voor paardrijden. Kom ik thuis begint mijn moeder te zeiken over haar werk. En niemand luisterde even naar mij. Dus ga ik het jullie vertellen. Niet dat iemand het ook maar interreseert.

    Om het nuttig te maken:
    Hoe is jullie mentor/mentrix?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ze is wel..oké (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    mentor? wij hebben dat niet (a')


    It even took me by surprise

    Das kuttig =O
    Ik haat mijn mentor, ze is zoooo dom >< Echt, een IQ van 99 ofzo. En dit is al het tweede jaar waarin ik haar heb, en volgend jaar waarschijnlijk weer.


    Your make-up is terrible

    Dat is kut...

    Naja als hij boos is, is hij ook echt boos. Maar hij kan wel goede grappen maken en geweldig vertellen over de geschiedenis! Een goede docent dus.


    I live for the applause, you will die for it.

    NickyFOSHO schreef:
    Ze is wel..oké (:

    Nou ik had eerst een kreng, maar we hebben vandaag een nieuwe gehad en die is wel lief. Meneer Baron^^


    -

    Een nachtmerrie,een monster. Ze drilt ons,alsof we in een leger zitten. Echt te erg gewoon -neen,dit moet je niet sarcastisch opnemen.-

    Ik mag mijn mentor niet echt..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Vorig jaar was de mijne kut want ze koos altijd partij voor de grootste groep - de pesters dus. Nu heb ik één die best wel dik is en een varkensneus heeft, maar ze is lief. En ze wordt ook niet heel erg kwaad of zo.

    hangtiet, streng, zeikwijf. >_<


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Kryptonite schreef:
    mentor? wij hebben dat niet (a')


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wij hebben een raggae-gast met dreads en zo'n schelpenketting en al. Ghehe


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lucidity schreef:
    Wij hebben een raggae-gast met dreads en zo'n schelpenketting en al. Ghehe


    Gaaf


    It's heavy but you are not the only one

    Mijn mentor is wel oke.


    It's heavy but you are not the only one

    Ik geloof dat mijn mentor best aardig is[:


    If you want me to listen, whisper...