• Heeey,
    TVDFANN, 1DLouisLover, FRAUKE1D, en ik zijn een tijdje terug een story gestart namelijk de story: How a lie can change my world \\ One Direction. Nu is het zo dat onze vijfde schrijfster niet meer mee schrijft. Zij schreef, of was eigenlijk de bedoeling dat zij de rollen van Harry en Paulien schreef. Omdat zei niet meer met ons mee schrijft willen wij graag een vervangster. Als je interesse hebt lees dan verder! We hebben pas een hoofdstukje geschreven omdat er een tijdelijke stop is geweest. Veel gemist heb je dus niet. Als je graag mee zou willen schrijven vul dan de volgende gegevens in. Wij sturen je bericht als we je geschikt vinden om mee te schrijven en zullen je toevoegen als co-auteur. Een deel van de verhaallijn valt te vinden in de story, en de andere helft zullen wij je uitleggen als je geselecteerd bent als co-auteur.

    Gegevens die wij willen weten:
    Voornaam:
    Leeftijd:
    Stukje verhaal:

    Als er verder nog vragen zijn horen we het wel!


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Voornaam: Sterre
    Leeftijd: 14
    Stukje verhaal:
    Lief dagboek
    Sinds ik aan het gevecht begonnen ben heb ik mijn ogen geopend. Nee, het gevecht heeft mijn ogen geopend. Als ik om mij heen kijk zie ik overal prachtige, slanke meisjes lopen. Kon ik maar zijn zoals zij. Kon ik maar een gewoon meisje zijn, gewoon Dawn. En niet het vreselijke monster dat ik nu ben, niet het vreselijke monster dat zich Dawn durft te noemen. Maar daarom voer ik dus oorlog, daarom ben ik dus begonnen aan het gevecht van mijn leven. Om te zorgen dat het vreselijke monster verslagen wordt, om te zorgen dat ik bij die slanke meisjes ga horen. Maar daarvoor moet ik eerst vechten, vechten alsof mijn leven er van af hangt. Dat is eigenlijk ook wel zo. Als ik verlies, stel je voor dat ik dit gevecht zou verliezen. Dan zou ik meer verliezen dan alleen dit gevecht, dan zou ik mezelf verliezen. Dan zou ik mijn laatste beetje menselijk, mijn laatste beetje Dawn verliezen. En dat mag niet gebeuren, dat mag gewoon niet gebeuren. Mijn verdediging moet altijd op scherp staan, ik moet altijd klaar staan, altijd een aanval kunnen verwachten. En dan moet ik gaan aanvallen, dan is het mijn beurt om te vechten. Dan hoef ik niet meer toe te kijken, dan kan ik laten zien dat ik het kan. Dat ik meer ben dan alleen een monster. Dat ik de kracht in me heb om een oorlog te voeren. Ik zal iedereen versteld zullen staan. Ze zullen nooit meer aan mij denken als dd, dikke Dawn, ze zullen aan mij denken als een vechter, als een echte generaal. Nee, nog veel beter. Al die kilo’s, al dat vet, zal aan mij denken als de oppermachtige keizerin


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    hoi.
    moesteven


    don't take life too seriously, you'll never get out alive - Bugs Bunny

    TVDFANN schreef:
    hoi.
    moesteven


    don't take life too seriously, you'll never get out alive - Bugs Bunny

    TVDFANN schreef:
    hoi.
    moesteven


    whaha hoi. gelukt met abo nemen? x


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    heeeeey xd
    abo !!!
    xD


    If your actions do not prove the truth of your words, then your words are nothing more than lies

    1DLouisLover schreef:
    heeeeey xd
    abo !!!
    xD

    Dit is een test. Ben je geabonneerd? Heb je pb ontvangen?


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    ik wil meedoen !!
    ik vul snel wat in


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Voornaam:Melissa
    Leeftijd:14
    Stukje verhaal:Harry Pov
    Toen de zoen eindigde voelde ik me echt gelukkig, ik had nog nooit echt van een meisje gehouden, ik had nog nooit kriebels in m'n buik gehad. Alle meisjes die ik al gehad had, waren maar van korte duur, maar bij Naomi was het anders. Ze keek me nu bezorgd aan, dus vroeg ik haar:"Wil je niet meer met me? Zoen ik zo slecht?" "Nee dat is het niet, integendeel je kust super, maar ik weet niet of ik wel iets met een bekende jongen wil. Wat zullen je fans wel niet zeggen?" Daar had ik nog niet over nagedacht maar ik wist 1 ding zeker: "Jij bent veel belangrijker dan m'n carrière of m'n fans." Ze leek enigszins gerustgesteld maar toen zei ze:"Maar ik weet niet of ik zelf bekend wil worden." Dat verbaasde me: ieder meisje wou toch wel bekend zijn? "Ik niet." zei ze toen ze m'n vragende blik zag. "Ik begrijp het." zei ik liefdevol.



    komt uit:The one who helped me (Harry Styles and Louis Tomlinson)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    abo !!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Voornaam: Kim
    Leeftijd: 17
    Stukje verhaal:
    Ik weet dat Max slecht is met geheimen maar dit geheim mag ze niet verraden. Ze moet hoe dan ook, haar mond hier over houden. Ik kijk haar aan, ik snap nog steeds niet waarom Malfidus denkt dat hij met ons om kan gaan
    'Het lukt je wel om dit geheim, geheim te houden en anders help ik je toch gewoon'
    Max zucht en kijkt me aan
    'Ik weet dat je het kan, er is nog nooit iets is geweest wat jij niet kan', 'En Malfidus houd zijn mond wel want hij weet dat hij anders in hele grote problemen komt'
    Maar hij moet niet denken dat hij met ons kan omgaan omdat we hetzelfde geheim hebben. Ik haat die achterbakse, arrogante jongen die denkt dat hij ieder meisje zijn bed in kan krijgen. En Patty is gewoon zielig, ze is gewoon net het hondje van Malfidus. Ze doet alles voor hem en word nog afgesnauwd ook. En wat ik nog het meest vreemde vind is dat ze hem niet in zijn eigen sop laten koken want dan leert hij wat manieren, misschien. En dan zijn beste vriend Blaise Zabini, die is haast even erg als hem. Vooral als ze weddenschappen af sluiten over hoe snel ze een meisje in hun bed kunnen krijgen. Max en ik zijn een van de weinige Zwadderich meisjes die nog niet in hun bed zijn beland en dat hou ik graag zo.
    Maar dit jaar gaat anders worden in sommige opzichten. Natuurlijk gaan Max en ik, Griffel pesten dat doen we namelijk ieder jaar. En Potter zal wel weer even onuitstaanbaar zijn als altijd. De zogenaamde held, hij had anders altijd behoorlijk veel geluk en dankzij dat geluk is hij nu de grote held, die door iedereen zowat op handen word gedragen. En dan die Wemel, een normale volbloed heks zou niet zoveel kinderen krijgen en zeker niet als ze zo arm is als de moeder van Wemel. De meeste vooraanstaande volbloed heksen en tovenaars hebben maar een kind, hoogstens twee en dat is ook genoeg. En ze verloochen ook hun afkomst door met dat modderbloedje en die halbloed om te gaan. Hoe diep kun je zinken als volbloed tovenaar? Heel diep, blijkbaar als je Wemel als achternaam hebt. En zijn zusje vind Potter leuk. Is dat meisje gek geworden, wat is er nou zo leuk aan Potter?

    (stukje uit een HP verhaal dat ik schrijf/schreef)

    Ik wist eigenlijk niet zo goed wat voor stukje tekst, ik moest uit kiezen dus heb ik voor dit stukje gekozen


    Physics is awesome

    We hebben de winnares gekozen en benaderd. Sorry voor de andere twee schrijfsters, jullie schrijven ook fantastisch hoor ! Ik weet, het is nogal laat maar ik had het een beetje druk. Xx.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    -> Slotje


    I am an idiot, I move.