• Vandaag moest ik dus weer voor het eerst naar school. Eerst kregen we een heel zeikverhaal van de afdelingsleider. Toen werden we voor gesteld aan onze nieuwe mentor. Een enorm kreng. Ik haat haar nu al. Toen moesten we sporten. van de rare schotse spelletjes. Echt heel erg saai. Daarna hadden we een bqq met vlees dat niet eens goed was. En ik vroeg of ik naar huis mocht want ik moest paardrijden. mag niet terwijl de rest wel mag. Vet naai ofzo. Verder is mijn klas denk ik wel oké. Dus toen ik thuis kwam begon me vader me meteen rond te comanderen en moest ik me haasten voor paardrijden. Kom ik thuis begint mijn moeder te zeiken over haar werk. En niemand luisterde even naar mij. Dus ga ik het jullie vertellen. Niet dat iemand het ook maar interreseert.

    Om het nuttig te maken:
    Hoe is jullie mentor/mentrix?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn mentor is CCCCCOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLL
    en daar ben ik super blij mee want hij geeft gym =']


    Life is hard and then we die

    Mijn mentor heeft nood aan een toupetje en spreekt op één toon. Maar voor de rest is 'ie wel oké. Véél beter dan mijn vorige titularis. (:


    You'll never dream alone. <3

    Ik heb:
    1 mentrix
    en
    1 mentor
    Ze zijn allebei wel aardig
    (klas 3 en 4 hebben bij ons meestal 2 mentoren/mentrixen. En nog een afdelingsleider)
    We hebben tijdelijk nog 1 mentor erbij...

    [ bericht aangepast op 9 sep 2009 - 15:28 ]


    ~ $ &#1048;&#1048; $ ~

    mijn mentor is wel grappig
    hij geeft ons ook nl en als hij dan gaat lezen is dat egt grappig
    hij verzint er vanalles bij enzo
    maar het is ook gewoon een goede leraar


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Saai.

    Kryptonite schreef:
    mentor? wij hebben dat niet (a')


    None but ourselves can free our minds.

    Serendipity schreef:
    Ik geloof dat mijn mentor best aardig is[:


    Why don't you break my heart