• Hij is net een hond hoe hij achter d'r aanloopt.
    Hij lijkt zó geobsedeerd door haar en ze ziet niet eens dat ze net íets te naïef is. Hij trouwens ook.
    ARGH!
    Soms heb ik zó'n onwijze hekel aan zijn zogenaamde vriendelijkheid.
    En dan ben ik weer eens te laat zodat ik niets meer kan doen.
    Dan denk ik ook van: Fuck you k*****hond.

    Dit moest eruit.
    Vraag niet om namen, ik krijg spijt van dingen die ik nu zeg [/woedeaanval]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2009 - 22:33 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ahh een zeiktopic, dankjee ^_^

    Ik snap dat je hem haat... irritantheid! ik heb ook zo'n soort iets achtigs.. zegmaar, neppe mensen ofzo of nep gedrag

    1 IK HAAT HAAR!! Zij faked haar uh.. hele.. uh.. karakter enzo. Ze doet altijd maar alsof zie vrienden is met je, maar alleen om populairder te worden. Iedereen komt er uiteindelijk achter, maar altijd net te laat. Ze heeft je dan niet meer nodig, want ze is al populair genoeg om iedereen tegen jou op te zetten. W@(#%*(#ÛYEIJRS@$^%$2
    mijn zogenaamde vriendin die zogenaamd aardig doet.
    En als ze dan zoo lang niet meer 'bij jou en het groepje' heeft rondgelopen en het lijkt alsof ze jou en de rest heeft laten vallen, komt ze opeens weer voor een paar dagen terug.
    Moeilijk uit te leggen

    2 waarom is er niet iemand die in mijn buurt woont die dezelfde dingen (/muziek enzo) leuk vind als ik?!? >:[ Alleen maar (buitenlandse) mensen op internet(die wel heel aardig zijn <3(sommige mensen uit zweden en amerika xD))... m'n vriendinnen vinden het gelukkig niet erg, wel een beetje vaag, maar niet erg dat ik 'andere' muziek luister (oftewel, japans en koreaans). =.=

    dankjee voor het zeiktopic ^^

    [ bericht aangepast op 8 sep 2009 - 22:44 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Whats up honey?


    -

    Zeiktopic, yay! (:
    Ik haaaat haar. Echt, ze trekt aandacht. Vies teringwijf. Ik mag der niet, ze doet alsof ze me aardig vindt, en ze doet alsof ze 'zielig' is.

    Bitch. Klotewijf. Argh.

    Dit gaat over een klasgenoot die niet actief op Q is. n.n


    -