• VOL!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2009 - 15:13 ]


    Everyone wants happiness, no one wants pain, but you can't make a rainbow, without a little rain <3

    Naam: Diana
    Leeftijd (17 t/m 20): 18
    Karakter: Vriendelijk, zorgzaam, kan soms behoorlijk bitchy zijn, heeft soms kinderachtige momentjes, maar schaamt zich er lekker niet voor...
    Houdt van: haar vrienden, pluchedieren, sieraden, ice cream, de paranormale wereld...en....jongens^^
    Houdt niet van: pesten, discrimineren, janken om een afgebroken nagel, mensen die denken dat ze beter zijn...

    als deze persoon in de story verwerkt wordt, zou je dan een pb of gb kunnen sturen???
    thnx^^
    Chuu(K)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Naam: Annabelle Flatts
    Leeftijd (17 t/m 20): 19
    Karakter: lief, eigenwijs, betrouwbaar, behulpzaam, creatief, brutaal, spontaan, sociaal, koppig, rustig, eerlijk, vernieuwend
    Houdt van: muziek, fotografie, kledij, accessoires, vriendinnen, shoppen, uitgaan, lezen, winter, dieren
    Houdt niet van: insecten (spinnen, muggen,...), ruzie, mensen in kotjes stoppen, junkfood,

    [ bericht aangepast op 9 sep 2009 - 16:26 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    naam:dawn

    leeftijd:18

    karakter:sarcasme,betrouwbaar,koppig,vriendelijk ,meestal rustig,sociaal,vertrouwt niet snel mensen

    houdt van:tekenen,lezen,muziek,gitaar spelen,vriendinnen, kledij,films kijken,...

    houdt niet van:pesten,mensen die denken dat ze het helemaal zijn,spinnen,dancemuziek

    als deze personage in je story verwerkt word zo je dan de link kunnen geven in pb of gb
    -xxx-


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Naam: ilse SeaRose
    Leeftijd (17 t/m 20): 19
    Karakter: aardig,lief,spontaan,nieuwsgierig,eerlijk. betrouwbaar
    Houdt van: Shoppen en uitgaan
    Houdt niet van: mensen die teveel willen opvallen.

    Okeejj, ik heb de rollen verdeeld!
    Ik zal zo snel mogelijk de proloog maken! ;)


    Everyone wants happiness, no one wants pain, but you can't make a rainbow, without a little rain <3