• ... voel ik de eerste verkoudheid van deze winter al opkomen ><

    zo hatelijk , in de winter heb ik altijd aan een stuk door verkoudheden of keelontstekingen
    -neusdruppelverslaafde-

    alweer een reden meer om de winter te haten :Y)

    wrm haten jullie de winter (baby) ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)poor you ):
    gij moogt mee komen nr mijn school xD

    <3. Okay afgesproken , ik kom ^^


    Your Butt is Mine!

    Ik heb gedroomd dat ik een snotneus had. o.o
    Da's altijd zo irritant, zeker als je in de klas zit, dan wéét je gewoon dat iedereen zich eraan stoort, maar ze zeggen dat gewoon niet. ;x

    ik ben soms in de zomer ook verkouden, dus ik haat de winter niet. De enige reden waarom ik winter zou haten is dat het geen strenge winters zijn, die zijn veel leuker dan die herfstige-ijskoude-nep winters.


    You are beautiful, you are love.

    mag ik je zin op een andere manier afmaken?

    een week geleden werd iedereen in Istanbul levend gefrituurd in de zon en nu regent het als nooit te voren sinds 80 jaar, zijn de wegen afgezet en moet men lópen op de wegen om ergens te komen. Even ter informatie d8 ik.


    we've only said goodbye with words

    Volgens mij ben ik ook ziek aan het worden. Ik heb al een paar dagen keelpijn & hoofdpijn en nu sinds vanmorgen zit mijn neus ook nog eens verstopt ._.

    Quicksilver schreef:
    mag ik je zin op een andere manier afmaken?

    een week geleden werd iedereen in Istanbul levend gefrituurd in de zon en nu regent het als nooit te voren sinds 80 jaar, zijn de wegen afgezet en moet men lópen op de wegen om ergens te komen. Even ter informatie d8 ik.

    Is Il Nino weer aan de gang dit jaar? Mijn pa, stiefmoeder en halfzusje wonen daar. Gelukkig op de 18e verdieping maar rijen is niet echt een pretje.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik jaat de winter niet
    ik vind hem alleen te koud
    maar ik kan gewoon niet tege kou


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    haten is een groot woord, maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik het leuk vind =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik hou van de winter. Ondanks het vele ziekzijn. Mja, niet zo veel meer als in de rest van het jaar. :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "