• 11 September beschouwen wij als een tragische dag,NewYork-Amirica- is geschokt over aanslag op het Wtc -World Trade Center-.Twee pasagiers vliegtuigen zijn gekaapt en vliegen de twee torens in.er zijn 600 of 700 doden gevallen.De twee torens zijn ingestord en nooit meer opgebouwd.

    Voor de herdenking aan deze mensen ben ik twee minuuten muisstil en denk aan de mensen die omgekomen zijn.Doe jij ook mee?

    Xx.Chevy.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2009 - 21:25 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ja zeker wel. Ik zat gisteren een documentaire te kijken en ik werd er helemaal stil van.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Automatic schreef:
    Ja zeker wel. Ik zat gisteren een documentaire te kijken en ik werd er helemaal stil van.

    Ooh ik heb ook docu gezien is echt erg


    Love is a special gift (L)

    Twee minuten stilte vind ik persoonlijk een beetje overdreven, maar als je dat wilt doen prima. Ik sta er wel bij stil, maar mijn dag verandert er niet door.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik doe het sws wel, moet van mijn ouders. maar ja, ik denk dat ik het ga vergeten, ik ben niet zo slim in dat soort dingen x;


    Destroy what destroys you.

    xCIxTHx schreef:
    ik doe er niet aan mee. vind het een beetje onzin. je kent die mensen toch niet. en waarom zou je eraan terug denken als het toch al gebeurd is?, de torens en de overleden personen krijg je er echt niet mee terug..

    mijn mening

    Vind ik eigenlijk ook.


    - hoi ;D

    Ik hoop dat ze Bin Laden gauw te pakken hebben, want hij is als bezig sindsdien en eerder


    Life is hard and then we die

    Er zijn vier vliegtuigen gekaapt, waarvan 2 in de torens gevlogen zijn, 1 in een departement(?) en één was op weg naar het witte huis. Maar de passagiers van dat vliegtuig hebben het vliegtuig terug proberen te kapen en zijn neergestort.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik zal er zeker bij stilstaan, maar ik weet niet of ik eraan toekom om echt 2 minuten stil te zijn aangezien ik morgen in het vliegtuig zit.
    Ironie


    I clicked my heels and wished for you.