• http://www.quizlet.nl/stories/5570/ghosts-angels-vampires-and-jasper-hale-cullen/

    Ik loop door het donkere bos. Overdag is het hier prachtig, maar nu vind ik het maar niets. Ik huiver en ik loop door. Mijn voeten raken de grond niet. Ik kijk naar de 5 schimmen die langszoeven. Ik huiver nog eens. Ik heb het niet op schimmen. Ik stel mezelf gerust met het idee dat ze niets anders zijn dan herten die van mijn aanwezigheid niets merken. Ik volg ze met mijn ogen. Een van de schimmen stopt abrupt en kijkt achterom, in mijn richting. Ik schrik. Het is geen hert, het is een jongen. Ik kijk achterom, ik wil weten waar hij naar kijkt. Maar achter mij is niets anders dan duisternis. De jongen kijkt naar mij.


    Het verhaal gaat over Mari, een meisje dat 92 jaar geleden, op 17 jarige leeftijd, in het jaar 117 overleden is. Ze is sinds haar dood een geest. Onzichtbaar, onhoorbaar en onvoelbaar voor iedereen. Alleen vampieren zouden haar kunnen zien. Maar wie gelooft er nou in vampieren..

    ~Ghosts, Angels, Vampires and Jasper Hale Cullen~
    ~14+~
    ~Nederlandstalig~
    ~Actief~


    ~You're so easy to read, but the book is boring me~

    hey die heb ik gelezen... denk ik nouja dat ging ook over zo'n meisje enzo;)
    in iedergeval was hij supper leuk(yeah)

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 19:52 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    hij staat inactief :'(


    Change, the only good thing in this world.