• Ik voel me op dit moment zó onnatuurlijk eenzaam ... Zijn familie vind het heel plotseling 'te vroeg' om verder te gaan dan de verloving, en hij lijkt het zich zo erg aan te trekken dat het er ernstig op lijkt dat het niet doorgaat, of wel en dat hij zich daardoor ongelukkig voelt.
    Hoe ik ons ook verdedig maakt geen zak uit, ze vinden ons te jong, we kennen elkaar niet goed genoeg, afstand is een probleem, enzovoorts. We zijn al ruim vier jaar samen, doen dit al jarenlang zo en plotseling is het een probleem als ik niet besluit om hier te blijven wonen. Want dan zou het natuurlijk niet uitmaken ...
    Hij zegt geen woord op dit moment en ik voel me zo verdomd eenzaam en probeer wederom opnieuw mijn tranen in te houden ... godverdomme wat haat ik dit leven soms, vanuit de grond van mijn hart.
    En die jurk van zoveel honderden euro's kan waarschijnlijk de komende jaren wegrotten op een plank, want die heb ik waarschijnlijk voor niks meegenomen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    dat klinkt hartverscheurend zeg.
    echt wat sneu voor je.
    *cyberhug*


    -

    Mijn god, lieverd... wat vreselijk voor je :( Wat een rotstreek dat ze er opeens zo over doen! Alsof ze er niet tegen kunnen dat jij de liefde van je leven en een eigen leven kunt combineren. Echt, ongelofelijk laag van ze. Waarschijnlijk is Val gewoon in de war, ik geloof niet dat hij nu opeens niet meer wil trouwen in die drie maanden. Ik hoop voor je dat hij bijdraait lieverd. :( <3<3<3 Ik wou dat ik nu bij je kon zijn


    Life is hard and then we die

    Jemig, wat erg voor je! Ik hoop met heel m'n hart dat het toch goed komt (:

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 9:11 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Aaahw, dat is echt zo rot.
    Ik hoop echt dat alles nog goed komt, en alles jullie nu niet trouwen, dan gebeurt dat volgend jaar vast wel. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat is echt wel heel rot voor je! Maar die jongen houdt van je en hij zal wel tegen zijn ouders in gaan, jullie zullen gelukkig worden.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Paramouse schreef:
    Dat is echt wel heel rot voor je! Maar die jongen houdt van je en hij zal wel tegen zijn ouders in gaan, jullie zullen gelukkig worden.


    Vast, maar wat een fijne manier om gelukkig te worden...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    wat vreselijk zeg
    maar waarom bepalen die ouders dat ??
    jullie willen trouwen, jullie houden van elkaar
    en afstand moet geen probleem zijn vind ik
    *cyberhug* (flower)

    Ik weet niet precies wat te zeggen, maar ik vind het echt verschrikkelijk voor je. Dan zit je ook nog in zo'n land letterlijk zo'n beetje aan de andere kant van de wereld. Is er misschien iemand daar waar je even bij terecht kunt? Val uitgezonderd. Misschien zijn zus of iemand die je daar hebt leren kennen? Want ik denk wel dat gewoon met iemand praten en een knuffen ed krijgen een deel zal oplossen gezien je familie niet echt in de buurt is. In ieder geval veel sterkte en ik hoop dat het goed komt!


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    Ik weet niet precies wat te zeggen, maar ik vind het echt verschrikkelijk voor je. Dan zit je ook nog in zo'n land letterlijk zo'n beetje aan de andere kant van de wereld. Is er misschien iemand daar waar je even bij terecht kunt? Val uitgezonderd. Misschien zijn zus of iemand die je daar hebt leren kennen? Want ik denk wel dat gewoon met iemand praten en een knuffen ed krijgen een deel zal oplossen gezien je familie niet echt in de buurt is. In ieder geval veel sterkte en ik hoop dat het goed komt!


    Ik heb hier niemand en zijn zusje is net zes geworden en een ongelofelijk irritant bloedjong dat alleen krijst en huilt om d'r zin te krijgen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind het echt rot voor je! Dat is gewoon gemeen, zo plots afwijzen. Ik hoop echt dat het goed komt!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Disposition schreef:
    (...)

    Ik heb hier niemand en zijn zusje is net zes geworden en een ongelofelijk irritant bloedjong dat alleen krijst en huilt om d'r zin te krijgen.

    Misschien kun je een vriendin of iemand van je eigen familie vragen om op skype/msn met de webcam te komen. Want een bekend gezicht zien zou mij in zo'n situatie wel fijn lijken.


    Let it come and let it be

    Taize schreef:
    Jemig, wat erg voor je! Ik hoop met heel m'n hart dat het toch goed komt (:


    Ligt and Darkness are both very different..

    Meen je niet! :\ Wat achterbaks zeg. Ze wisten allang dat jullie zouden gaan trouwen lijkt me, waarom komen ze dan niet eerder met hun mening ._. Val houdt van je en dat weet je ook wel, maar tegen zijn ouders ingaan zal vast wel moeilijk zijn. En jullie moeten natuurlijk wel beide gelukkig samen zijn. Nawh liefje ik zou echt nu op het vliegtuig springen naar jou toe als het kon. <3


    -

    *HUG*
    Ik vind het echt niet leuk voor je.
    Wat heeft zijn familie er mee te doen, het is toch jullie keuze.
    Ik hoop dat de zon snel weer vanachter de wolken komt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Taize schreef:
    Jemig, wat erg voor je! Ik hoop met heel m'n hart dat het toch goed komt (:


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian