• De stelling van vandaag luidt:
    Tieners kunnen niet zonder mobiele telefoons

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Ik weet niet van de rest, maar mij kan je niet straffen door mijn gsm af te pakken...

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 0:16 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik blijkbaar wel, al is het enorm lastig!
    Ik ben momenteel gsm-loos sinds 22 augustus half 3.
    Kapot, ik binnengebracht en wacht nog steeds ongeduldig op dat ding! ><

    Maar ik kan het dus blijkbaar wel! -_-'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik niet in ieder geval, maar dat is niet bij iedereen zo denk ik hoor.
    I mean, je gaat niet dood.


    ok

    De mobiele telefoons zijn zó modern geworden dat iedereen ze heeft, in duizend verschillende soorten, maten, kleuren, etc.
    Maar in het algemeen denk ik niet dat er echt kinderen zonder hun mobiel kunnen. Je bent eraan gewend en het is toch leuk om ermee op internet te gaan, foto's/video's te maken, of muziek te luisteren. Ook al is het tegen verveling.


    -

    Hangt af van persoon tot persoon, niet?

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 7:47 ]


    - hoi ;D

    Waar =3

    -addicted to sms'en-

    daarom is het ook een ramp dat mijne kapot is en dat ik nu een koelkast heb waar je niks mee kan x.x


    We can only learn to love by loving.

    Niet mee eens, tenminste vanuit mij. Ik kan prima zonder dat ding. Ik ben hem al een paar weken kwijt. En sowieso ik haat bellen, ik praat veel liever.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 9:30 ]

    Oneens.
    Bijna elke tiener kán wel zonder, maar willen; dat is iets anders. Waarom zonder de deur uit als je hem ook wél mee kan nemen?


    hoi, jij bent leuk.

    Eens :X

    Oneens.
    Je hebt er die het wel kunnen, en je hebt er die het niet kunnen. Maar als het écht zou moeten, dan kàn iedereen het. Maar zoals iemand hier al zei, willen dat is iets helemaal anders.

    Oneens.
    Ik gebruik mijn mobiel nooit. Hij ligt nou al 3 maanden ergens in een kastje, in de tijd dat ik hem bij me had mocht je blij zijn als ik na een uur of drie opmerkte dat er gebeld was en dat ik terug zou bellen. (ik had ook niet meer de moeite genomen voor een ringtoon of um op trillen zetten en bla)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 10:04 ]


    Mew <3

    Inderdaad x'DD

    ik kan wel zonder maar het is kut als je hem net nodig hebt en hij is leeg. hij was leeg toen ik in de bus zat. (ik ben een week naar barcelona geweest met school) en ik moest mijn ma nog laten weten wanneer ik aan kwam xD dat is echt K*T xD


    you were born original don't die as a copy

    Ik doe niet veel met mijn mobieltje, af en toe sms ik. Dus ik zou wel een tijdje zonder kunnen, maar niet langer dan 2 maanden. :P


    Everyone wants happiness, no one wants pain, but you can't make a rainbow, without a little rain <3

    Eens.:X
    Mijn mobiel is nu afgepakt, en serieus het is een rámp.


    a figment of your imagination