• De stelling van vandaag luidt:
    Tieners kunnen niet zonder mobiele telefoons

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Oneens
    Het is wel handig om zo'n ding te hebben als er iets is.Maar ik kan best zonder dat ding,het is ernsitg als je er geen dag zonder kan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tuurlijk kan het!
    Indianen (ja, die zijn er nog) en arme mensen uit Afrika (de tieners) hebben ook nog geen mobiel.
    Het KAN wel, maar niemand wil het ;)


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    ik kan niet zonder me mobiel


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Pfft.

    Maar oma's kunnen niet met.:Y)


    everything, in time

    Ik gebruik hem enkel als ik iemand niet kan bereiken en het een noodgeval is ofzo.
    En voor Q. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    oneens.

    Ik kan zat zonder, ik gebruik dat ding niet eens, alleen voor noodgevallen -.-


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Voor mij geldt het in ieder geval wel. Ookal kan ik ook wel een dagje zonder.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik kan idd egt niet zonder dat ding, heb hem de hele dag in me broekzak


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    niet eens.. Ik kan zonder dat ding, ik had die al is 3 weken niet en dan nog is 1 week ofzo, en ik miste dat niet!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Af en toe


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Niet mee eens

    Ik gebruik hem niet zo vaak en mijn beste vriendin ook niet. Maar ik ken er dan weer andere die geen uurtje zonder kunnen.
    Een weekje zonder zou geen ramp zijn voor mij. Een week geen Q daarentegen...


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ik kan wel zonder maar het is wel handig


    Food.

    Ik niet. Ik heb hem eigenlijk niet zo echt nodig. Maar van sommige kan ik wel zeggen dat ze er echt verslaafd aan zijn en ik vind dat dat zielig.


    Where there is a sea there are pirates...

    ik denk dat het wel aan de persoon ligt.. maar ik denk ook de meeste inderdaad niet zonder kunnen..

    Oneens, want ik ben er één van die zonder mijn mobiel kan. :Y)


    Think before you act.