• De stelling van vandaag luidt:
    Tieners kunnen niet zonder mobiele telefoons

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Dat hangt van persoon tot persoon af. Ik kan alleszins zonder mijn gsm. Mijn laptop is dan weer wat anders :x

    Oneens.
    Oke, het is lastig natuurlijk als dat ding leg is en je oplader foetsie.. maar als je dan iemand moet berijken is er altijd nog msn/hyves/de huistelefoon, toch?

    xx


    <3

    Muh, ik niet nee :P


    Life is hard and then we die

    Esmaye schreef:
    De mobiele telefoons zijn zó modern geworden dat iedereen ze heeft, in duizend verschillende soorten, maten, kleuren, etc.
    Maar in het algemeen denk ik niet dat er echt kinderen zonder hun mobiel kunnen. Je bent eraan gewend en het is toch leuk om ermee op internet te gaan, foto's/video's te maken, of muziek te luisteren. Ook al is het tegen verveling.


    Only losers can act the way you do

    Sommige wel, sommige niet. Ik kan wel leven zonder gsm (:


    Never run out of reasons to smile...

    idd. ik kan niet zonder xD naja er is ook nog internet enzo, maar I Need My Mobile!!


    You are beautiful, you are love.

    Eigenlijk gebruik ik dat ding enkel als wekker, tegen verveling en als ze mij bellen/een sms sturen. Ik kan prima zonder, maar dan moet ik wel een wekker kopen, want daar kan ik niet zonder. Wat ben je nou als je niet weet hoe laat het is?


    -

    Oneens, ik kan zonder. Maar dan moet ik wel nog msn hebben. Ik kan alleen niet zonder iPod.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eens.


    Just a simple "I love you" (:

    ik kan er wel tegen, al voel ik me wel fijner als ik hem op zak heb. ik ben geen gsm addict maar wil hem toch altijd wel bij me hebben


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Dat ligt aan de persoon, maar ikzelf gebruik hem weinig (:


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Niet alleen de tieners.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik weet het niet
    ik kan wel ff zonder hoor
    als ie bijvoorbeeld leeg is en k heb m nog niet opgeladen, dan heb k m niet bij me als ik wegga
    en daar ga ik egt niet dood van xD
    tenzij ik m kwijt ben
    (is me wel es gebeurd)

    ik kan er wel zonder behalve als ik me verveelxD
    daar ga ik niet dood aanxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Oneens, mijn gsm is keioud en kan bijna niks, ik gebruik die eigenlijk alleen voor te zien hoe laat het is, dus ik kan gerust zonder. En de meeste andere tieners zullen ook wel zonder kunnen als ze moeten.