• Like mijn moeder was weer is boos op me omdat ik me oude laarzen niet aan wou. ja hallo jij koopt zelf 2 paar van ieder 100 euro of meer en ik mag dan niet eens nieuwe laarzen ? ja poep. ook zo met me winterjas. ik wil een nieuwe want in deze voel ik me net een olifant, mag dat niet want hij is nog 'goed'. WAT MOET IK HIER DOEN OM NIEUWE SPULLEN TE KRIJGEN? x.x serieus mijn moeder koopt allemaal duur spul en ik moet in kloffie's lopen van vorig jaar x.x vraag ik waarom. 'omdat ik krom lig voor jou kleding.' Hallo ik vraag geen designer kleren,heb haast niks merk en bijna alles komt van de h&m en zo. en zelf koopt ze bijna alles bij winkels als het bijenkorf enz x.x

    dus nu ben ik boos ;x
    want die laarzen zijn helemaal kapot en er zitten lelijke bobbels in en die jas is zoo kut ;x


    We can only learn to love by loving.

    wat crap zeg! ik koop ook geen merk kleding hoor, en wat ik koop is meestal ook nooit heel duur, dus je moeder zeurt gewoon x3

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 12:14 ]


    You are beautiful, you are love.

    NynZ schreef:
    wat crap zeg! ik koop ook geen merk kleding hoor, en wat ik koop is meestal ook nooit heel duur, dus je moeder zeurt gewoon x3


    vind ik dus ook ;x

    like bijna al mijn shirtjes kostten maar 10 euro fz per stuk
    alleen me broeken zijn iets duurder x.x nou en die zijn rond de 30 x,x


    We can only learn to love by loving.

    Ik krijg gewoon kleedgeld en het boeit mijn ouders niet wat ik draag. Ze vroeg gister nog: ''Renée je winterjas van vorig jaar kan best nog wel hé?'' Ik: ''Ja maar ik wil toch wel een nieuwe.'' ''Is goed maar ik bewara hem nog wle even want je moet ook nog nieuwe schoenen hebben.
    Mijn moeder is wel chill wat dat aangaat. Ik vind het echt kut voor je!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Ik krijg gewoon kleedgeld en het boeit mijn ouders niet wat ik draag. Ze vroeg gister nog: ''Renée je winterjas van vorig jaar kan best nog wel hé?'' Ik: ''Ja maar ik wil toch wel een nieuwe.'' ''Is goed maar ik bewara hem nog wle even want je moet ook nog nieuwe schoenen hebben.
    Mijn moeder is wel chill wat dat aangaat. Ik vind het echt kut voor je!


    bwaah mijn meoder wil me ook kleedgeld geven, vind ik prima hoor maar dan vind ze het later zielig voor me x.x fz?


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    vind ik dus ook ;x

    like bijna al mijn shirtjes kostten maar 10 euro fz per stuk
    alleen me broeken zijn iets duurder x.x nou en die zijn rond de 30 x,x


    precies, bij mij ook. ik hoef geen bjorn borg gedoe =S
    ik krijg ook kleedgeld, btw. maar ik moet wel NUTTIGE dingen kopen. snap ik ook weer wel, maar soms koop ik gewoon toch nog een hempje als het winter word ^^


    You are beautiful, you are love.

    ze mag boos zijn op jou, dat gaat heus over. maar je moeder moet eens leren dat stijlen veranderen, en dat het niet steeds dezelfde stijl moet zijn, als je moeder toch steeds zegt dat je het aanmoet dan ga je protesteren, zeg dat je je niet goed voelt in die kleren, doe ik ook altijd. en dan krijg ik nieuwe kleren ;d


    It even took me by surprise

    Fighter schreef:
    (...)

    bwaah mijn meoder wil me ook kleedgeld geven, vind ik prima hoor maar dan vind ze het later zielig voor me x.x fz?

    Raar?
    Zeg anders dat je je kleding van kleedgeld wel wil betalen maar zij je sokken, ondergoed, schoenen en jas moet betalen :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zo gaat het hier ook, maar zolang ik het zelf betaal mag het wel.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik heb dat meestal ook, maar na een paar dagen vind ze het wel goed... maar soms draag ik ook uit mezelf gewoon nog een keer dezelfde kleren. gewoon omdat ik hem nog goed vind..=3

    Ik heb een uniform voor school. Dus ik draag eigenlijk maar twee en een halve dag echt mijn gewone kleren. En dan heb ik steeds het gevoel dat ik hetzelfde aan heb. En ja, waarschijnlijk moet ik weeral dezelfde winterjas behouden als vorig jaar en het jaar ervoor omdat ik die toch niet zo vaak aan moet doen. Maar misschien heb ik geluk en krijg ik wel een nieuwe.
    Maar dat is wel kut voor je. Want ik zou ook niet graag een kapotte jas enzo hebben.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker