• Hoe handig is dit! Jullie kennen vat nog wel de tattoos die vroeger in jouw kauwgumpje zaten?
    Bourjous komt nu met de Faux & Fabulous tattoos. Dit is hetzelfde idee als de kauwgumpjes tattoos, alleen in andere ontwerpen.
    De tattoos zijn niet van hele goede kwaliteit, ze gaan er ongeveer in twee tot drie dagen er vanaf, zolang je er maar niet ruw overheen wast. Ze zijn te koop voor €9,99 bij Etos en DA.
    Klik!
    Ik weet trouwens nog niet of dit bekend was onder jullie :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wel leuk, maar ik vind het zonde dat ze er zo snel af zijn. Wel leuk als je wilt testen of een bepaalde tattoo je staat. ^^


    Let the Night embrace you

    Die zijn echt heel schattig:3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik vind het een beetje faal als je daarmee rond gaat lopen.
    In principe kan het wel om te testen of een bepaalde tattoo mooi zou zijn en om de plaatsen waarop ie zou kunnen uit te testen, maar anders;


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ... Plakplaatjes? Serieus?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Theodora schreef:
    Ik vind het een beetje faal als je daarmee rond gaat lopen.
    In principe kan het wel om te testen of een bepaalde tattoo mooi zou zijn en om de plaatsen waarop ie zou kunnen uit te testen, maar anders;

    Sagitta schreef:
    Wel leuk, maar ik vind het zonde dat ze er zo snel af zijn. Wel leuk als je wilt testen of een bepaalde tattoo je staat. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik vind het eigenlijk wel belachelijk. Misschien om te proberen of een tattoo je goed zou staan, ja. Maar ik ben sowieso niet van plan later een tattoo te nemen en dus ook zo geen neppe.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Euhm, nee. Ik vind dat eerder iets voor kleine kinderen. :') Ik neem wel een echte met meer betekenis.


    Take me to wonderland

    Ik vind het wel handig om te kijken of je met een bepaalde tattoo staat en of het je wel echt bevalt als het er ook daadwerkelijk een paar dagen opzit.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nou het ziet er wel leuk uit maar ik zou dat niet zo snel doen. Ik hou het wel bij mijn echte :'D


    -

    I would prefer a real tattoo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vroeger vond ik dat echt helemaal te gek maar nu shame als je daar mee gaat rondlopen.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Dan heb ik toch liever echte tattoos.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sagitta schreef:
    Wel leuk, maar ik vind het zonde dat ze er zo snel af zijn. Wel leuk als je wilt testen of een bepaalde tattoo je staat. ^^


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ze zijn wel handig als je een tattoo wilt, maar twijfelt over de plek. Op die manier kan je verschillende formaten en verschillende plekken uitproberen en kijken of het bevalt, maar voor iets anders zou ik ze niet kopen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."