• Wie doen er hier allemaal aan volleybal ?
    echt bij een club.

    zo,ja .. waar? welke club, regio, klasse, team?

    .Ik:
    Provincie: ZuidHolland
    Plaats: in Schiedam.
    Team: Rijnmond Volleybal.
    Regio: weetikniet. (Regio zuid-west volgens mij)
    Klasse: C.
    Team: Meisjes C1 traint ook met meisjesA1

    [ bericht aangepast op 14 sep 2009 - 23:25 ]


    So far away..

    IKKE *steekt hand op*

    Ik zit in ORMI D3 te epe het slechtste team ¬ ¬'

    Nee sorry.


    Don't mess with my girl or my friends

    LoveAndDeath schreef:
    IKKE *steekt hand op*

    Ik zit in ORMI D3 te epe het slechtste team ¬ ¬'

    Welke provincie?


    So far away..

    Ikke ^^
    Meerhout (België, provincie Antwerpen) in de Prvinciale :) B-meisjes. (ik ben 15, als dat makkelijker is) & we zijn maar met 7 meer --" Dus, veel kans dat ik volgend jaar een andere ploeg mag gaan zoeken :S


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Riverside schreef:
    (...)
    Welke provincie?


    Gelderland

    LoveAndDeath schreef:
    (...)

    Gelderland

    daarom dat ik dat team niet ken. xD


    So far away..

    Riverside schreef:
    (...)
    daarom dat ik dat team niet ken. xD


    x] mijn team is echt slecht -.-' toen ik nog een revaliderende was met mijn knie moest ik echt volop spelen :S en nu voel ik nog steeds pijn in me knie :(

    LoveAndDeath schreef:
    (...)

    x] mijn team is echt slecht -.-' toen ik nog een revaliderende was met mijn knie moest ik echt volop spelen :S en nu voel ik nog steeds pijn in me knie :(

    Wat had je? Ik heb ook mijn knie geblesseerd en nu moet ik steeds een brace dragen. BTW : waarom liet jouw trainer/coach je toch spelen? Dat is gevaarlijk :O


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    (...)
    Wat had je? Ik heb ook mijn knie geblesseerd en nu moet ik steeds een brace dragen. BTW : waarom liet jouw trainer/coach je toch spelen? Dat is gevaarlijk :O


    ik had een hele zware knie kneuzing achter de rug maar omdat er te weinig spelers waren moest ik spelen en ik voel nog steeds de gevolgen 'pijn'

    Ikee!
    Provincie: Drenthe\
    Plaats: Zuidlaren
    Team: Ritola
    Klasse : C1


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    LoveAndDeath schreef:
    (...)

    ik had een hele zware knie kneuzing achter de rug maar omdat er te weinig spelers waren moest ik spelen en ik voel nog steeds de gevolgen 'pijn'

    als ik jou was zou ik niet spelen!!!!! tot dat het helemaal over is


    So far away..

    Riverside schreef:
    (...)
    als ik jou was zou ik niet spelen!!!!! tot dat het helemaal over is


    het was toen het 'over' moest zijn maar dus niet ik heb echt die wedstijden pijn staan leiden en toen ik vorige week op kamp was ook ik heb nachten wakker gelegen toen op kamp omdat ik op rare terrein moest werken :S allemaal doordat ik toen moest spelen

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 22:00 ]

    LoveAndDeath schreef:
    (...)

    ik had een hele zware knie kneuzing achter de rug maar omdat er te weinig spelers waren moest ik spelen en ik voel nog steeds de gevolgen 'pijn'

    Ik ben naar de kine gemoeten. Ik had wel een scheur in mijn kruisband, maar toch .. Maak eens een afspraak, om te zien of hij/zij iets voor je kan doen. Want, als je nog steeds pijn hebt is het een teken dat het nog steeds niet genezen is !


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    (...)
    Ik ben naar de kine gemoeten. Ik had wel een scheur in mijn kruisband, maar toch .. Maak eens een afspraak, om te zien of hij/zij iets voor je kan doen. Want, als je nog steeds pijn hebt is het een teken dat het nog steeds niet genezen is !


    ik ben naar de fysio geweest maar hij wilt me niet door sturen naar het ziekenhuis omdat hij zegt dat er niks aan de hand is met me knie ¬¬'

    Ik heb het like 3 jaar gedaan
    was best goed ;3
    ooit kampioen
    ben gestopt
    jaar niks gedaan
    enkelbanden kapot
    nu dans ik alweer bijna 3 jaar ; ben gestopt op me 9e. had de techniek enz. al redelijk onder de knie en doe het nog steeds voor de lol. mis. wil ik er weer op =]


    We can only learn to love by loving.