• Hebben jullie een geboorteknuffel? Zo ja;

    Beschrijf deze;
    Betekent het veel voor je?
    Heeft het een speciale plaats?


    Het mijne is een licht bruin katje met een roze dekentje in de pootjes vast genaaid. Voor mij betekend het wel veel en het ligt in een gleufje tussen mijn bedrand en de muur. ^^

    Zo, nu jullie! ^^

    [ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 0:02 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja,ik heb het. Een wit beertje,met roze oortjes en pootjes,het betekent veel voor me. En het ligt bij mij in bed.

    Jup, ik heb er een. Een wit (inmiddels grijs x]) beertje. Het betekent echt veel voor me en ligt bij mij in bed, zonder kan ik amper slapen.


    I am an idiot, I move.

    Ja, een wit, klein schaapje met een roze lintje om zijn nek ^^
    Het heeft niet echt een bijzondere betekenis voor mij ofzo xD

    [ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 0:17 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ja, het is een rood beerje met blauw haar! xD Ik heb hem nog wel, maar ik knuffel er al niet meer mee. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Een bruine dikke beer die altijd aan de hoek van me bed ligt :'D
    Eigenlijk was ie voor me zus maar ik kreeg hem^^


    - hoi ;D

    Beschrijf deze: Zeehond, helemaal afgeknuffeld, hij had lang haar, nu heeft hij geen haar :'DD
    Betekent het veel voor je?: Ja, heel erg veel.
    Heeft het een speciale plaats?: Op mn bed x;


    Destroy what destroys you.

    Ik hád twee geboorteknuffels/poppen. Dat waren twee zachte poppen die verdomd goed roken ;x Maar die zijn ondertussen al lang weg, ik wist niet eens dat dat mijn geboorte knuffels waren, tot ik ze wegdeed.

    Ik heb een konijntje met een groen tuinpakje aan en een dik hoofd en hij is helemaal kapot want de honden hebben hem een x verscheurt en mijn moeder kan niet naaien. En nja ik weet niet eens waar hij nu ligt. ;x


    when words fail, music speaks.

    Ik heb er geen.
    Mijn ouders hebben die weg gegooid. >.<


    Let the Night embrace you

    Volgens mij had ik er geen een.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Beschrijf deze; Een klein blauw nijlpaardje dat fucking lekker ruikt.
    Betekent het veel voor je? Ja best wel, ik kreeg het van iemand die er nu niet meer is...
    Heeft het een speciale plaats? Jep,


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb geen geboorteknuffel.

    ja een klein wit konijntje

    super belangrijk

    altijd overal in mijn bed (A)


    So Wrong, It's Right <3

    Jaa ^_^
    een soort van varkentje met een soort van slaapmuts over 1 oortje en ... ik kan het niet beschrijven; naam = betje big (xD)
    HEUL belangrijk (A) <33
    hmm, had een speciale plaats bij mijn bed, maar nu ligt ie in een bak/doos op m'n kamer omdat ik bang ben dat ie anders nog meer kapot gaat ='[


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik had er een. Het was een grote panda. Maar toen ik klein was, dacht ik een keer dat hij koud had dus zette ik hem op de stoof, maar dat was niet zo een goed idee. Hij was mooi verbrand en nu heb ik dus geen geboorte knuffel meer.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 11:45 ]


    It's all for you, my butterfly.