• Hi

    Ik had eigenlijk al zo'n soort topic maar omdat ik voor dit verhaal andere rollen nodig heb leek het me een beter idee om een ander topic aan te maken.

    Benodigde rollen:
    Beste vriendin hoofdpersoon
    Girl die de hoofd persoon niet mag
    Klein meisje (ong 4jaar oud)dat in verband staat met de pack
    Vrienden Seth
    Meelopers

    Lijstje:Alles waar * bij staat moet duidelijk ingevuld worden!
    Naam*:
    Leeftijd:
    Uiterlijk*:
    Karakter*:
    Woonplaats*:
    Relatie/Crush(Seth is bezet)*:
    Verband met de Pack*: Ja/Nee
    Zo ja wat:

    Ty guys tips heb ik graag en ik zet de story zo snel mogelijk online x

    Rol: liefst beste vriendin hoofdpersoon maar je mag zelf kiezen

    Naam*: Olivia Madilyn Summer

    Leeftijd: 17

    Uiterlijk*:


    Voe is een slank meisje die zich altijd heel netjes kleed en altijd mascara draagt

    Karakter*: Olivia is een sociaal en vrolijk meisje, ze weet altijd iedereen op te vrolijken. Doe je haar vrienden pijn dan heb je een probleem en kan ze de grootste bitch ever zijn want haar vrienden en familie zijn haar alles

    Woonplaats*: Olivia woont in een groot huis in de bossen.

    Relatie/Crush(Seth is bezet)*:Ze heeft een crush op haar beste vriend Jacob en Jacob en Olivia krijgen een relatie

    Verband met de Pack*: Ja
    Zo ja wat: ze hoort erbij

    Naam*:
    Savannah Ally Cameron.
    Leeftijd:
    18.
    Uiterlijk*:


    Savannah is niet heel lang, integendeel. Met haar 1.60 lijkt ze wel is een klein meisje tussen de jongens. Savannah is slank gebouwd en heeft de nodige curves. Savannah heeft verder een getinte huidskleur waar haar blauwe ogen erg bij opvallen. Verder heeft ze lang zwart haar dat meestal los over haar rug hangt, soms doet ze het in een strakke staart. Tot slot heeft ze hier en daar wat tattoo's, ookal zijn ze niet heel opvallend.
    Karakter*:
    Savannah is een meisje dat snel vrienden maakt en dus ook een erg sociaal leven heeft. Het is natuurlijk ook een goede vriendin. Ze is aardig als ze je mag en geheimen zijn bij haar veilig. Nou ja.. Tot de band tussen jullie breekt en ze zal het tegen je moeten gebruiken dan. Ook kan ze best wel een flirt zijn, zonder dat ze het door heeft. Als ze een relatie heeft probeert ze dit wel goed te minderen. Savannah heeft een duidelijke eigen mening en is niet bang om ervoor uit te komen. Ook voor zichzelf of haar vrienden opkomen is voor haar een koud kunstje. Als ze ruzie heeft blijft ze meestal kalm maar gooit ze wel de meest gemene opmerkingen in de strijd. Mocht het uit de hand lopen, dan is het voor haar geen probleem om met anderen op de vuist te gaan. Savannah vertoont wel is rebels gedrag. Ze haat het om constant naar iemand te luisteren en ze zal altijd haar zin doordrijven. Hoe gevaarlijk het ook mag zijn. Als jij haar bijvoorbeeld verbied om mee te doen met een gevecht, dan zal ze er waarschijnlijk een kwartier later toch staan om me te doen. Omdat het meisje altijd haar zin wil krijgen, heeft ze een goed doorzettingsvermogen en een grote wilskracht ontwikkeld. Ze weet dat als ze iets wil, dat ze er soms zelf voor moet zorgen.
    Woonplaats*:
    Ze woont sinds een jaar bij Paul.
    Relatie/Crush*:
    Ze heeft al 2 jaar een relatie met Paul.
    Verband met de Pack*:
    Ja.
    Zo ja wat:
    Ze is het zusje van Jared.

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 21:26 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    .:NAAM:.

    Katie Grey
    .:LEEFTIJD:.
    17

    .:UITERLIJK:.



    .:KARAKTER:. >>

    -stil
    -betrouwbaar
    -niet erg sociaal
    -lenig
    -slim

    Woonplaats
    Met haar stiefmoeder in het bos.

    Relatie/Crush:
    Crush op Jacob Black. Hij is haar enige vriend.
    En ze is jaloers op Olivia. En daarom mag ze haar niet echt.

    .:Verband met de pack:.
    Ja

    .:Reden:.
    Vanwege Jacob.
    En blijkt er een te zijn.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 15:54 ]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 22:43 ]

    Wanneer word het topic aangemaakt..?
    Of wacht je nog op aanmeldingen..?

    Naam*: Rachael Clark
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk*: Ze is slank met lang blond golvend haar. Haar grotere groenen ogen vallen goed op en haar huid is wat gebruind/getint met wat sproeten.
    Ze heeft niet veel make-up op, en draagt graag korte jeans met een shirtje, niet al te moeilijk al houdt ze wel van fashion. Ze heeft haar haren vaak los.
    Ze is 170 cm lang.
    Karakter*: Ze is een pittige dame die goed voor zichzelf op komt. Ze houdt ervan om nieuwe vrienden te maken en te sporten. Ze is trouw aan haar vrienden tot op een zekere hoogte. Als je het bij Rachael verbruikt, heb je het goed verbruikt. Ze is niet zo vergevingsgezind. Haar familie is heel belangrijk voor haar, helaas heeft ze maar weinig familie leden. Ze is wat naief in jongens, ze vindt snel jongens leuk, dit is vaak een valkuil voor haar en heeft ze wat minder snel vertrouwen in jongens. Ook is ze niet blij met haar weerwolf kant, ze noemt het een vloek, ze voelt zich hierdoor vaak alleen.
    Woonplaats*: In de stad, hier wil ze zo snel mogelijk weg.
    Relatie/Crush*: Nog niet duidelijk
    Verband met de Pack*: Ja, een beetje
    Zo ja wat: Ze is er achter gekomen dat zij ook een weerwolf is, echter hebben haar adoptie ouders haar dat nooit verteld. Ze heeft verhalen gehoord dat in het bos een 'pack' woont. Ze is al een tijdje opzoek naar deze pack omdat ze zich vaak alleen voelt met haar 'vloek', hoe ze het noemt.