• wat heb je allemaal meegemaakt in de vakantie ??
    in dit topic kan je het vertellen
    -
    ik ben zelf naar frankrijk geweest in het plaatsje Biarritz.Dat is een badplaats waar je kan surfen en bodyboarden.Ik zelf ben niet gaan surfen maar wel weesten bodyboarden want dat doe ik al 4 jaar.De zee in Biarritz is echt super hoge golven en niet te koud ik heb er met vriendinnen die ik al jaren ken van de camping uren gezwommen.Savonds gingen we meestal wat tafeltennisen en daarna naar het strand.Natuurlijk zijn daar ook dingen gebeurt die ik voor me houd als je snapt wat ik bedoel.Maar het mooie boven alles is dat ik veel nieuwe vrienden er bij heb en veel nieuwe tokiohotel posters.
    x

    leuk :)

    Ik ga vrijdag naar Tenerife


    It's heavy but you are not the only one

    ik was in turkije, we liepen door de stad vn Kusadasi en ik had een T-shirt aan waar opstond 'I'm not normal' Er was een man die dat zag, hij vroeg of ik al een vriendje had en toen ik 'nee' zei wouw hij me metteen koppelen aan de zoon van 1 van die andere winkeliers! Wij zouden zogenaamt goed bij elkaar moeten passen omdat hij ook prettig gestoord is!xD


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Ik heb ijsjes gegeten
    en amsterdam en den bosch leeggekocht


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    wel iik ben naar italie geweest en midden in de nacht als iedreen sliep iis het brandalarm afgegaan. en wy allemaal naar buiten gelopen en als we dan buiten stonden iin onze pyama bleek het vals alarm <33 [zöÖ kutt]


    A. ikmisje.

    nog 8 dagen en dagen ga ik naar suriname zuid amerika! k heb er eg veel zin in !


    http://dwergiie.blogspot.com/