• En dat ik dan mijn sport kleren heb aangetrokken,om te gaan joggen,begint het te gieten,juist altijd wanneer ik de deur wil uitkomen -_-" En dat is kut ö Dus mijn vraag is eigenlijk,of er hier iemand is dat naar de fitnes gaat,en of dat leuk is? -want ik zit nog al met de angst als dat ik het wil gaan doen,de mensen me daar gaan uitlachen (:-

    [ bericht aangepast op 14 sep 2009 - 19:24 ]

    Ik denk wel dat het leuk is :'D
    Maar waarom zouden ze je uitlachen?
    Ze doen het zelf dusja xd
    En er zitten veel meisjes van jou leeftijd op fitness hoor, alleen willen ze het niet toegeven.


    - hoi ;D

    Ik ga niet naar fitness :X Maar ik heb wel altijd dat als ik naar buiten ga, het begint te gieten --'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik doe Zumba :3 Dat is echt super tof. Het klinkt misschien lame, maar dat is echt op Latinomuziek enal. Echt leuk :3 Vooral als je dat met vriendinnen doet. En ik ga ook joggen. Maar dat vind ik stom :X


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik wil het gaan doen alleen ik wil eerst een paar weken school hebben zodat ik weet welke dagen in kan inplannen. en niemand lacht je uit.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik wil wel naar de fitness, maar ik mag niet, omdat het te duur is. Nu hebben we een crosstrainer gekocht en daar ben ik ook blij mee :Y)


    You're a star in heaven.

    Ik heb op fitness gezeten, ben ermee gestopt omdat het me verveelde :P Denk echt wel niet dat ze je uitlachen hoor ;)
    Nu ben ik begonnen met Free Running. Nog geen grote sprongen enzo maar wel muurtjes beklimmen, en verder rennen ^^


    Slowly floating to the sky...

    Philadelphia schreef:
    Ik doe Zumba :3 Dat is echt super tof. Het klinkt misschien lame, maar dat is echt op Latinomuziek enal. Echt leuk :3 Vooral als je dat met vriendinnen doet. En ik ga ook joggen. Maar dat vind ik stom :X

    Ja,zumba lijkt mij ook echt kei leuk eigenlijk,maar werkt dat echt zo goed als dat ze altijd op tv zeggen? (: En ik haat joggen ook,want mijn oortjes van mijn mp3 vallen altijd uit mijn oor , en dan komen er van die camions voorbij die hard door de plassen rijden -_-"

    Ik ga naar de fitnes en ik vind het meesterlijk:Y)


    Let's do this poo

    Ik herken dat, als ik naar school fiets en het regent hart, besluit ik toch maar dat vreselijke regenpak-ding aan te doen. Heb ik dat vreselijke teletubie pak eindelijk aan.. Stopt het met regenen 0___o echt, het is me al zoooo vaak overkomen!


    You are beautiful, you are love.

    Ik wil ook naar de fitness ö


    Never run out of reasons to smile...

    Ik hou van rennen in de regen Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    Ik hou van rennen in de regen Ö

    Ik normaal ook. Maar niet zoals vandaag. Dat het tegen je regende,met heel veel wind,waardoor het pijn doet in je gezicht en het ijskoud is ö Maar anders is het inderdaad geweldig rennen in de regen (:

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ja,zumba lijkt mij ook echt kei leuk eigenlijk,maar werkt dat echt zo goed als dat ze altijd op tv zeggen? (: En ik haat joggen ook,want mijn oortjes van mijn mp3 vallen altijd uit mijn oor , en dan komen er van die camions voorbij die hard door de plassen rijden -_-"

    Ik doe het nu vier weken met een paar vriendinnen en dat is echt leuk :3 ik voel me ook fitter dan daarvoor maar dat zit waarschijnlijk tussen mijn oren. En onze leraar is gewoon schattig :3 En hij kan goed met zijn kont draaien (A) Volgens een vriendin van mij verbrandt je 1000 kalorieën per uur Zumba... Maar ik heb die reclametjes op tv nog niet gezien dus ik zo niet weten wat ze dr over zeggen xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Philadelphia schreef:
    (...)
    Ik doe het nu vier weken met een paar vriendinnen en dat is echt leuk :3 ik voel me ook fitter dan daarvoor maar dat zit waarschijnlijk tussen mijn oren. En onze leraar is gewoon schattig :3 En hij kan goed met zijn kont draaien (A) Volgens een vriendin van mij verbrandt je 1000 kalorieën per uur Zumba... Maar ik heb die reclametjes op tv nog niet gezien dus ik zo niet weten wat ze dr over zeggen xD

    Ja,dat is dus altijd bij die reclamen op tv. Dat je u daardoor veel beter gaat voelen,en je heel veel kalorieën per uur verbrand. Maar ik dacht eerst altijd dat het gewoon een lokstunt was (':

    Fitness is echt super mega leuk! ;'D
    ik raad het je echt aan. ;]


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!