• Gisteren was het concert van P!nk op het Malieveld. Ik zou er eigenlijk niet heen gaan maar mijn beste vriendin had een gratis kaartje voor mij dus daar zei ik geen nee tegen =)

    Wij waren gisteren met de trein gegaan, hoewel het niet altijd even handig is was het dit keer wel handig. Om half vijf waren we in Den Haag en gingen we wat eten. Na een stukje van de stad te hebben gezien gingen we eten bij de wok en dit was erg lekker.

    Rond kwart over zes gingen we naar het Malieveld, dit was vier minuten lopen en het was er mega groot. Het was voor mij de eerste keer staanplekken omdat ik dit normaal niet doe vanwege mijn knieën. We wisten nog vrij ver vooraan te komen, ik vermoed een 10 meter van het uitstekende podium.

    Eerst kwam Vance Joy, leuke jonge gast met wel leuke muziek en daarna kwam Davina Michelle. Daar ben ik best wel een beetje fan van dus ik vond het erg leuk dat zij ook kwam.

    Toen rond negenen begon de show en wat was hij gaaf. Ik ken stiekem dus best veel liedjes van haar maar wist niet wat te verwachten. Nou het was er allemaal. Vuurwerk, dansers, tientallen outfits, zij die danste en zwieren over het publiek en grote kroonluchters.

    Het was echt super tof om dit eens mee te mogen maken.
    Zijn er gister nog meer mensen geweest?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou er in de eerste instantie gaan werken, maar helaas kon ik toch niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fijn om te lezen dat je het zo leuk heb gehad.
    Vond je het zwaar om de hele tijd te moeten staan of hield je het wel vol?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    HiIson schreef:
    Fijn om te lezen dat je het zo leuk heb gehad.
    Vond je het zwaar om de hele tijd te moeten staan of hield je het wel vol?


    Wel ik was opzich wel voorbereid, wandelschoenen aan en mijn kniebracen aan. Echter had ik na een half uur wel heel veel pijn, mijn enkels deden rot en mijn rug werd helemaal stijf. Thuis heb ik na het uitdoen alles ingesmeerd met koelgel en gek genoeg heb ik op mijn rug na vandaag niet heel veel last gelukkig. Het kan nog komen maar het valt mij nu nog alles heel erg mee want we hebben van 6 tot 11 gestaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan