• nou kijk
    Ik heb een beste vriendin M
    en M is egt al een hele lange tijd mijn bff
    Maar toen zag F dat en ze werd waarschijnlijk jaloers ofso op die relatie tussen mij en M
    Nu is het zo dat F dus altijd bij M is en haar gewoon van mij afpakt
    Ze is te aan wezig zegmaar
    Maar M is heel naïef en ziet dat niet
    En nu zegt L(mijn andere bff) ook dat er niets aan gedaan kan worden en dat ik haar waarschijnlijk binnen kort zal moetten loslaten
    maar dat wil ik egt niet
    En nu weet ik iet meer wat ik moet doen
    Alles herhaalt zich ook gewoon
    want M en L ware eerst ook zoals ik en M nu zijn
    En die vriendschap werd gebroken door K
    Maar wat moet ik nu doen
    Ik kan er niet met M over praten want dat hadden we al geprobeerd, maar ze ziet het gewoon niet en zegt dan maar F is ook mijn bff
    wete julie wat ik kan doen?

    -xx- me


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik vind het een heel ingewikkeld verhaal.
    Maar mss kan je is praten mt je bff M ?


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Zoals Brooklyn zegt, praat er eens over met je bff?
    Misschien ziet ze het ook wel als jij d'r zegt hoe jij het ziet.


    Let's do this poo

    Praten met M en anders idd loslaten, mensen komen en gaan in je leven..maar een paar blijven er voor altijd


    Why don't you break my heart

    ik zou zeker niet zeggen dat ze probeert om je bf af te pakken want dan gaat u bf denken dat je jaloers zijt en gaat ge ruzie krijgen is bij mij ook gebeurd


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb ook zoiets voor maar het is niet mijn bff, en das kut ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Praat erover met je BFF, zeg dat je je een beetje bedreigt voelt door F, en dat je haar niet kwijt wilt. Heb ik ook met mijn bff gedaan en alles is goed gekomen. :]


    You move me ......... Kurt

    Je moet er over praten met je bff. Maar als zij dat niet wil inzien, zoals je zegt dan vraag ik me af of ze echt wel een bff is.
    Nou sorry als dat kwetsend over komt, maar ik spreek uit ervaring.
    Mensen komen in je leven en gaan er weer uit, maar alleen je échte vrienden blijven voor altijd in je leven. Toch? & als M dat blijkbaar niet wil inzien wat die F doet ..

    [ bericht aangepast op 14 sep 2009 - 22:35 ]

    Je kan er het beste over praten. Zo weet ze hoe jij je voelt.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Heb dat ook meegemaakt. Heeft zich vanzelf opgelost. S was mijn beste vriendin en toen wou J haar ineens van mij wegtrekken. Toen er een nieuw meisje in de klas kwam werd zij J haar beste vriendin en liet J S vallen. Toen zag S meteen in wie echt om haar gaf...

    Praat gewoon met M. Zeg haar hoe jij de zaken ziet en dat je denkt haar te verliezen. Dan zie je meteen ook hoe ze reageert.

    Ik heb dat ook meegemaakt. Maar het is nu opgelost, ik heb met mijn beste vriendin gepraat. Ze wist niet dat ik er zo mee zat dat ze met dat andere meisje omging en heeft haar gedumpt voor mij! (yeah)

    Maar je moet moet je vriendin praten! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    volgens mij is het vor mij behoorlijk nutteloos om te reageren maar toch doe ik het...

    praat erover met die vriendin van je...uit je verhaal kan men wel uitmaken dat je er heel erg mee zit...alleen met praten kan het probleem opgelost worden...mocht ze het niet zien en dan toch beweren dat je jaloers bent, geen ruzie maken, dat helpt niet...laat het dan even rusten...ruzie maken helpt helemaal niets...zo raak je zeker haar dan wel kwijt, lijkt me...als je het dan nog een keer aansneid en ze reageert weer zo denk ik wel dat je haar moet laten gaan...hoe pijn het ook doet...als ze dan gedumpt wordt door F en ze staat er alleen voor kunnen jullie het altijd nog weer proberen...als je dat zelf wilt natuurlijk...

    [ bericht aangepast op 15 sep 2009 - 9:03 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Daar had ik vorig jaar ook last van. Laat ik ze A & A1 noemen.
    A was/is mijn beste vriendin, en toen kwam A1 erbij. Ze ging steeds meer met A om, en uiteindelijk kwam T -kutmens- erbij. A, mijn beste vriendin dus, ging me negeren en pesten, ging steeds meer met A1 & T om. Uiteindelijk heb ik recht in haar gezicht gezegt dat ik dr niet meer mocht. Toen was het een tijdje stil, maar nu zijn we gewoon weer beste vriendinnen & ben ik ook goed bevriend met A1. :3

    Gewoon tegen haar & die anderen. Dat heb ik ook gedaan ;]


    Underdog, just look at the mess you made.

    zo een situatie heb ik ook al mee gemaakt...ik ik voel me in de huid van M ik zal ff vertellen hoe het ging

    Ik wist zelf nooit echt wat ik wou...Ik was van gewoel een beetje zwakker dat dat ene meisje dus zat ik steets bij haar en deed ik ook alles...Hoe het is opgelost???even loslaten en dan praten maar beetje bij beetje en niet ineens dat kan afschrikken

    veel suc6


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ik zal er wel nog met haar over gaan praten
    en dat van mensen komen en gaan in je leven
    dat snap ik en heb ik wel vaker gehad maar ik dacht egt dat M voor altijd bleef
    mja

    en tnx voor al julie reactions


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..