• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - jaimyhoi


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat ik een grote ego heb -gayhand-

    O god. Ik heb hier niet alleen een grote ego :') ik heb hier ook een groot voorhoofd XD



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 12:41 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Okay... Die verdiende ik denk ik..


    Don't be like the rest of them, darling

    Daniël
    'Een beetje, ik ben er mee opgegroeit en daardoor leer je van kinds af aan wat je kunt en wie je bent enzovoord maar als je mens was en je er niets over weet gaat dat.. Lastiger' Andwoord ik en neem nog een hap van mijn appel.

    {Goed idee :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik knik ten teken dat ik hem begrijp. 'Het zal wel veel van je tijd nodig hebben,' merk ik terloops op. Een peiling of het ook echt veel tijd nodig heeft. Dus minder tijd voor mij. Dan vraag ik me af of ik ooit nog een engel zal worden. Ik weet het niet. Daniël zegt dat hij me die pijn niet aan wil doen. Mijn hand gaat onbewust naar de ketting aan mijn nek met de zilveren engelenvleugels.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Waar denk je aan?' Vraag ik haar en kijk haar aan en zie dat haar hand naar de ketting om haar nek gaat die ik haar gegeven heb, hmm.. Ik was dan geen glitterende vampier maar gedachtenlezen zou ik graag een keer willen proberen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik kom terug uit mijn gedachten als Daniël vraagt waar ik aan denk. 'Hm,' mompel ik. En dan pas kijk ik hem aan. 'O.' En ik glimlach kleintjes. Waar ik aan dacht. 'Ik vroeg me gewoon iets af. Niet zo bijzonder.' Want als het aan Daniël ligt gebeurt het toch nooit, denk ik. Hij wil wel dat ik een engel wordt, maar dat is uit zijn eigen belang omdat hij mij voor altijd bij zich wil hebben. Want hij vindt het nadeel opdelen tegen de voordelen. De pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Wat dan?' Vraag ik door, er was iets in haar ogen te zien dat ik niet kon plaatsen en volgensmij had het ook met mijn te maken, ik nam nog een hap van mijn appel en bleef haar aankijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Mijn topics.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sky Leslie White
    Hij vraagt er naar door en ik geef dan met een klein zuchtje toe. 'Ik vroeg me af of ik ooit een engel zou worden,' zeg ik dan. Mijn blik is neergeslagen zodat ik Daniël niet hoef aan te kijken. Dat is beter. Anders ga ik rood worden of stotteren of me echt schamen. Nu is het nog in te houden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Hmm..' Mompelde ik, het zou egoistisch van me zijn als ik dat deed, toch? Want dan zou ik het puur en alleen maar uit eigenbelang doen en zou ze 3 dagen lang waarschijnlijk alleen maar pijn hebben.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Het enige wat Daniël doet is hmm mompelen. A fijn, ook zo lekker duidelijk respons. 'Laat maar zitten, ik had het niet moeten zeggen,' zucht ik dan en kijk de kantine in en neem de laatste hap van mijn broodje. Ik heb er geen trek meer in dus de rest ervan gooi ik weg. Als ik terug bij de tafel ben drink ik nog wat en speel met de dop in mijn handen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Jawel, dat had je wel moeten zeggen. Ik wil graag weten wat er in je hooft omgaat.. Ik wist en weet alleen niet wat ik er op moet reageren, aangezien het egoistisch zou zijn om er zelfs maar aan te denken, het zou alleen voor mij zijn alleen omdat ik je bij me wil niet omdat jij dat zou willen' Andwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Hij zegt dat hij graag wil weten wat er in mijn hoofd omgaat en ik glimlach zwakjes. Sure? Hij weet de helft van mijn gedachten niet. Na zijn laatste woorden schud ik mijn hoofd. 'Daniël,' begin ik dan. 'Ik zei toch dat ik eraan dacht of ik ooit nog engel zou worden. Ik dacht dus aan engel zijn. En ik zou het willen, als dat betekent dat ik voor altijd bij je zou zijn. Hoeveel is drie dagen pijn nou als ik voor eeuwig met jou kan zijn daarna?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    Ik wist gewoon niet wat ik moet andwoorden, één ding moest ik toegeven ze was goed in argumenten geven. 'Daarna zou je nog altijd alle andere dingen moeten snappen, en leren hoe je je eigen kracht gebruikt' andwoord ik, het was een zwak tegenargument maar ik moest toch iets zeggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik sla mijn ogen neer. Het is me wel duidelijk. Hij wil het niet. 'Het is al goed Daniël, laat maar zitten oke? We hebben dit gesprek toch al drie keer gehad of hoe vaak dan ook. En guess what, ik ben nog steeds mens.' En ik kijk op naar hem en tover dan een glimlach op mijn gezicht voor hem. Voor hem is het dus blijkbaar niet waard dat ik even pijn heb en dingen moet leren. Dat hij er tijd in moet steken.

    Maar hij doet het wel voor Cat. Haar helpt hij wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {mijn topics}


    “To live will be an awfully big adventure.”