• ik weet niet of dit hier moet of bij school , maar ja ik zie wel...

    Dus op school kom ik heel goed overeen met een jongen uit mijn klas J , hij en ik wachten op mekaar aan de markt als we van onze bus komen en naar school gaan en gaan ook samen met dezelfde bus naar huis.[in de ochtend neemt hij een andere bus.] We zitten s'middags ook veel bij mekaar en zaten voor vandaag ook n bijna alle lessen naast elkaar. Maar J & Ik zijn gewoon goede vrienden en iedereen zegt dat we een koppel zijn...Gewoon omdat we goed overeen komen . Nu hebben we een fb-klas-pagina waar ze een foto van mij naast J erop hebben gezet met daaronder love & biglove etc... Ik krijg er gewoon stress van en hoeveel ik het ze ook zeg dat ze moeten ophouden en dat het geen waar is ze stoppen niet! J weet trouwens ook bijna al mijn geheimen en hij weet ook dat ik al iemand leuk vind. Ik haat het zo als m'n klasgenoten zo doen!
    Nog iemand dit probleem? Of er ervariming mee gehad en heeft tips voor me? :)


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ik zie het probleem niet echt. Zolang jullie maar weten hoe het echt zit. Als je zo gaat reageren, denken ze alleen maar meer dat het waar is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Gewoon hun kinderachtige gedrag negeren, volgend jaar zit je misschien in een andere klas en ben je er hopelijk van af.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Hoe kinderachtig? Anyways, jij weet hoe het zit en die vriend van je weet hoe het zit. Ik zie verder geen probleem? Wees gewoon het meest wijze (:


    To infinity and beyond •

    Dat is vrij kinderachtig, maar de beste manier om het te doen stoppen is er niet er niet op reageren. Dan houden zij er (hopelijk) ook wel mee op.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ohh, ik ken het! dat is zoo vervelend! gewoon negeren, anders word het erger. af en toe samen met je vriend over praten en die mensen die zo stom doen helemaal zwart maken haha. dat helpt :]


    ~ Sometimes you just have to follow your heart and see where it takes you

    Dat is vervelend. Ik zou er niet op reageren en hopen dat het overgaat.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    MerelsButt schreef:
    Gewoon hun kinderachtige gedrag negeren, volgend jaar zit je misschien in een andere klas en ben je er hopelijk van af.

    Dit, maar dat hoop ik al vier jaar (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wel, ik heb sinds 9 Januari een stalker bij me in de klas, waardoor iedereen ook zo'n opmerkingen begint te maken. Ben ik maar gaan roepen dat ik een vriendje had, iedereen zweeg :Y)

    JatuhCinta schreef:
    Gewoon hun kinderachtige gedrag negeren, volgend jaar zit je misschien in een andere klas en ben je er hopelijk van af.


    -

    Zolang jullie beiden weten hoe het zit is er niet echt een probleem, just ignore it, op een gegeven moment krijgen ze wel genoeg van al dat gedoe c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    dat heb ik ook met mijn 2 beste vrienden. Iedereen vraagt gelijk ow jullie hebben wat. nou nee. Schijnbaar kun je niet een vriend(in) zijn van een ander geslacht zonder iets te hebben. Ik zou bij je vriendinnen gewoon duidelijk vertellen dat het je irriteerd en dat je het irri vind


    Change is for weirdos ~ Niall Horan