• Ghehe.
    Onze school bestaat nu nog maar 5 jaar en omdat hij zo klein is, waren er 2 jaar geleden al noodgebouwen aan vastgemaakt. En dit jaar zijn er nog meer noodgebouwen bij gemaakt maar die zitten aan de andere kant van het schoolplein, lekker afgezonderd dus :/
    Maar ok. We hebben op school nog steeds een aantal opstartproblemen enz. Dus we zaten gisteren de halve dag zonder licht. En toen ging opeens het alarm af :') Maar wij bleven gewoon zitten, aangezien er wel meer technische probleempjes waren enzo. En toen kwam onze mentor ons opeens halen om naar buiten te gaan, want dóh het alarm ging af. Stond heel de school daar al lang klaar enzo. :'D
    Dus als er echt brand was geweest hadden we al lang dood kunnen zijn :')
    Wie heeft er nog meer van die geweldige opstartproblemen?

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 14:50 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik niet, bij mij is alles helaas 'gewoon' :X

    bij ons zijn ze vrij streng dus nee bij ons zou da ni voorvallen denk x

    Bij ons is alles gewoon.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    heb 2 weken introductie -.-'

    Ik niet :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Nah, mijn school bestaat pas 4 jaar. ^^
    Maar het was lange pauze, en die duurde tot 5 over 1. Maar ik had dus Sport na de pauze, dus moet ik daarna naar de sportvelden fietsen.
    Maar mijn sportkleding lag in mijn kluisje.

    Opeens gaan de kluisjes niet meer open.

    Iedereen proberen met zijn/haar pasje, maar het lukte niet. Dus wij zo'n concierge zoeken, uiteindelijk waren we best wel wat later weg. Was wel kut enzo. B)


    -

    Nee, daar heb ik geen last meer van. Onze school bestaat dit jaar 100 jaar, haha.

    nou, als bij ons dat brandalarm af gaat is het meestal superkoud buiten o.o en je mag je jas niet pakken, je moet maar met zn allen daar in de kou staan verkleumen. en weet je hoe kut het is om met zn 1700en van de brandtrappen af te gaan o.o ik haat brandalarm .. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Onze school.
    Bij ons konden ze dit jaar geen rooster maken voor de vierde klas.
    Dus nu hebben heel veel mensen een les op dezelfde tijd. Bijv. wiskunde en grieks op het zevende uur. En ook zijn er lessen niet ingeroosterd.
    En onze school bestaat 110 jaar!
    Lustruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum


    rules don't stop me

    haha xd ik had dinsdag brandoefening. alleen mn hele klas wist het al ._.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik zit ook in een noodgebouw omdat er te weinig ruimte is en de gemeente te gierig is ons het oude gebouw van L'Oreal te geven, dus ja, dat gebouw is vet koud en de verwarming is raar.
    Verder staan er al 7 so's en 2 pw's op de planning, I loooove school =='


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Onze school bestaat 53 jaar en wij hebben geen problemen. Enkel dat er vorig jaar echt brand was maar toen zat ik nog niet in het middelbaar. Er was brand in het werkhuis van de klusjesman :'D


    Only losers can act the way you do

    vorig jaar ging het brandalarm wel vaker aan omdat die mensen corissantjes lieten aanbranden =3
    Was wel vet leuk, allemaal gezellig naar buiten toe n_n


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    onze school bestaat toch al redelijk lang


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    omg das ook eng :s


    You Lack Hatred