• Ghehe.
    Onze school bestaat nu nog maar 5 jaar en omdat hij zo klein is, waren er 2 jaar geleden al noodgebouwen aan vastgemaakt. En dit jaar zijn er nog meer noodgebouwen bij gemaakt maar die zitten aan de andere kant van het schoolplein, lekker afgezonderd dus :/
    Maar ok. We hebben op school nog steeds een aantal opstartproblemen enz. Dus we zaten gisteren de halve dag zonder licht. En toen ging opeens het alarm af :') Maar wij bleven gewoon zitten, aangezien er wel meer technische probleempjes waren enzo. En toen kwam onze mentor ons opeens halen om naar buiten te gaan, want dóh het alarm ging af. Stond heel de school daar al lang klaar enzo. :'D
    Dus als er echt brand was geweest hadden we al lang dood kunnen zijn :')
    Wie heeft er nog meer van die geweldige opstartproblemen?

    [ bericht aangepast op 16 sep 2009 - 14:50 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nog nooit zoiets gehad.
    Ben brugger xD haha en ik heb het nu al niet meer echt naar mijn zin op school. 'Tis zo verschrikkelyk saai.


    At the moment everything goes wrong, I'll be there for you!

    PrincesBitch schreef:
    Nog nooit zoiets gehad.
    Ik ben een brugger xD haha en ik heb het nu al niet meer echt naar mijn zin op school. 'Tis zo verschrikkelyk saai.


    At the moment everything goes wrong, I'll be there for you!

    In de eerste 2 jaar in het nieuwe schoolgebouw ging het brandalarm ongeveer 3x per week af >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wij ook ooit.
    Normaal doen ze tweemaal per jaar brandalarmoefening en dat dan niet tijdens de examenperiode. En een paar jaar terug ging dat dus af tijdens een examen en dus bleven wij zitten omdat we dat al hadden gehad en normaal niet nog eens konden hebben. En de leerkracht was er al door slechtgezind enal. Bleek dat er dus echt een brandje was geweest, alleen dan in het andere gebouw.