• Zoals bijna iedereen ondertussen wel zal weten, heb ik een kleine schildpad. Ik vind dan ook dat iedereen een schildpad moet hebben, want het zijn fantastische beestjes. Hier kan je enkele redenen vinden waarom ook jullie een schildpadje zouden moeten hebben! Als je twijfelde om er eentje te gaan halen, laat dit dan de laatste push zijn om het ook effectief te doen. The world needs more tortoises.


    What would Emma do?

    Awwh wat een leuk lijstje!
    Ik wou dat je kudo's kon geven aan lijstjes..


    26 - 02 - '16

    Meh, ik had ooit een schildpad, maar mijn ouders hebben hem weg gegeven. Ik mis hem eigenlijk wel nog altijd, mijn Flipke.


    16 - 09 - '17

    Lijkt me zo tof! Maar vgm hebben ze best wel wat zorg en ruimte nodig en kost dat ook wel wat zegmaar. Wie weet, ooit... :-)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tabai schreef:
    Lijkt me zo tof! Maar vgm hebben ze best wel wat zorg en ruimte nodig en kost dat ook wel wat zegmaar. Wie weet, ooit... :-)


    Hangt af van de soort die je koopt. ^^ Niet moeilijker dan een ander reptiel en het handige aan een volwassen Griekse landschildpad is dat je ze gewoon in de tuin kan zetten, met een extra warmtelamp.


    What would Emma do?

    Nee dankje. Na die droom van deze nacht moet ik echt geen schildpad meer hebben. (cat) Om de een of andere reden had ik met een golfstik twee keer tegen hem getikt (niet geslaan, zou ik nooit doen, het deed dus geen pijn. Al vraag ik me af of ik ooit met een golfstik tegen een dier zou slaan. Neh. Zou ik niet doen) en dat beest zat achter me aan en probeerde mijn voeten op te eten. Dus toen ik in onze boomhut kroop, begon hij te springen en had hij m'n grote teen bijna. Ben ik dus maar vlug de glijbaan afgegleden en snel naar binnen gerend. Bah. No more schildpadden for me. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 9:54 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik had vroeger twee schildpadden. Puck en Snoopy, haha. Maar mijn ouders hebben ze weggedaan omdat Snoopy steeds ontsnapte en Puck héél erg schuw was. Toch vond ik het leuke beestjes. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ahhh wat een cutiepies asfghlkjsjf <3
    Ik heb helaas mijn ouders nooit kunnen overtuigen dat we een schilpad moeten nemen dus dat wordt later pas ^^.
    Ik wil ook een konijn, goudvissen, hagedissen, baardagamen en katten :')

    [ bericht aangepast op 16 april 2016 - 9:58 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Aan de titel wist ik dat jij het was! :'D

    Dit is zooo schattug :3 maar ik denk niet dat Luna mijn aandacht en liefde wilt delen hahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys