• Dus, welke patronus zou jij hebben als jij er een zou kunnen oproepen en waarom?!

    mijne zou iets in de aard van een groene vlinder zijn, ze zijn speciaal, moeilijk te vinden.
    Maar niet alleen op de wereld. Vlinders zijn ook sociale dieren, en ik ben ook best wel sociaal.



    En nu jullie ? ;D


    Love is louder.

    Ik denk een aap want het zijn gekke dieren en ik ben ook zo gek als een deur ze passen wel bij me.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Da's een goeie vraag. Ik heb echt geen flauw idee ..


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hmm, ik denk... Een kat of een serval. Maar je kunt geen groene vlinder hebben, want patronussen zijn toch altijd zilverwit schijnend?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Hmm, ik denk... Een kat of een serval. Maar je kunt geen groene vlinder hebben, want patronussen zijn toch altijd zilverwit schijnend?

    jup klopt, maar ik denk wel dat er een heeel lichte groene schijn aan kan zitten..?
    denk ik he..
    en anders, het is maar een dier-soort he n_n dus, dan word het een soort vlinder gewoon?


    Love is louder.

    Ik heb geen idee. Ik denk dat een lynx wel dichtbij komt..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik probeer zo'n site op te zoeken, maar daar word ik ook niet veel wijzer van..

    O, een wolf, apparently.

    (cat)

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 12:42 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik denk een wolfshond of een wolf.

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 14:39 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik denk een Uil. Ik heb best wel wijze raad (Zeggen m'n vrienden)


    Firm believer of all that is magic

    Soundeffect schreef:
    Da's een goeie vraag. Ik heb echt geen flauw idee ..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik denk een hond of een varken ofzoiets, in ieder geval zal het wel met luiheid te maken hebben. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik denk een beer ofzo.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ik denk een kat of zo,
    Soms lui en soms heel actief.
    En sluw ghehehehe(krul)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Test gedaaan.
    Your Partonus Is A Hawk
    Few people can miss the grace with which you carry yourself. Your intellegence is incredibly refined. Seldom do you back down from a bad situation as you are a fearless problem solver.




    Lol :'D

    Juist.

    Sea Otter
    You would create an Otter Patronus just like Hermione. Your personality must be intelligent, determined, thoughtful, and graceful.

    Maar het klopt wel (:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 21:41 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Perish schreef:
    Test gedaaan.
    Your Partonus Is A Hawk
    Few people can miss the grace with which you carry yourself. Your intellegence is incredibly refined. Seldom do you back down from a bad situation as you are a fearless problem solver.




    Lol :'D


    Volgensmij heeft iedereen hetzelfde, want ik had ook die uitkomst. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.