• De stelling van vandaag luidt:
    We hebben geluk om in Europa te wonen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Marshmellow schreef:
    Inderdaad^^. Helemaal akkoord.
    Amerika is slechter, studies waar je serieus wat geld in kan stoppen en geen studietoelages, geen ziekteverzekeringen,...

    Ja. A lot worse. Eigenlijk moet je er alleen heen gaan als je 100 % zeker bent dat je er werk krijgt, anders niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Marshmellow schreef:
    Inderdaad^^. Helemaal akkoord.
    Amerika is slechter, studies waar je serieus wat geld in kan stoppen en geen studietoelages, geen ziekteverzekeringen,...

    Daar gaat Obama (hoop ik ) voor zorgen :Y)


    - hoi ;D

    Aurelia schreef:
    Ja. En dat meen ik.

    Veel trek om op m'n 13e verkracht te worden door een of andere 50-jarige boer waaraan ik uitgehuwelijkt ben heb ik niet. Of uitgehongerd worden omdat ik me niet laat verkrachten.
    Evenmin om tegen de muur gezet te worden omdat ik tegen de regeringsvorm ben.
    Of om te sterven aan hongersdood omdat corrupte politici de centjes voor zichzelf houden.
    Of om ontvoerd te worden en vervolgens als kindsoldaat getraind te worden. Die uiteraard wel de eigen familie moet ombrengen om zichzelf te bewijzen.

    Serieus goed gezegd!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Aurelia schreef:
    (...)
    Ja. A lot worse. Eigenlijk moet je er alleen heen gaan als je 100 % zeker bent dat je er werk krijgt, anders niet.

    Inderdaad! Daar werk je om te overleven, serieus, wil je je kind naar een fantastische school sturen, ben je al meteen 20 000 dollars inschrijvingsgeld kwijt o.O Hoe ze dat daar kunnen betalen, geen idee, maar ja veel kinderen gaan dan ook naar goedkopere scholen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nja,ik hou vn BE en NL,maar toch wil ik in chicago,new york city of californië wone..


    Imperfection Is Beautiful

    Ik ben blij dat ik hier woon,ik woon liever niet in Afrika of Azië.En Amerika vind ik al helemaal niks.Maar we moeten blij zijn dat we in west Europa wonen en niet in het ooste.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Esmaye schreef:
    Ik vind dat de Europese mensen zeker wel blij mogen zijn.

    Maar toch, de mensen in armere landen, of landen waar veel Aardbevingen, Tornado's, bosbranden, [/bijv. Amerika] etc, die zijn het niet beter gewend, en zijn blij met wat ze hebben.


    Ja, dat is waar.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Inderdaad! Daar werk je om te overleven, serieus, wil je je kind naar een fantastische school sturen, ben je al meteen 20 000 dollars inschrijvingsgeld kwijt o.O Hoe ze dat daar kunnen betalen, geen idee, maar ja veel kinderen gaan dan ook naar goedkopere scholen.


    That's true.


    -

    Al heeft niet heel Europa het zo goed. Polen, Rusland, Roemenië. Rusland heeft geen vrijheids van meningsuiting, kijk maar tegen die anti-emo wet.
    Maar ja. Dat is het oosten van Europa, het westen is heel wat anders.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Aurelia schreef:
    Ja. En dat meen ik.

    Veel trek om op m'n 13e verkracht te worden door een of andere 50-jarige boer waaraan ik uitgehuwelijkt ben heb ik niet. Of uitgehongerd worden omdat ik me niet laat verkrachten.
    Evenmin om tegen de muur gezet te worden omdat ik tegen de regeringsvorm ben.
    Of om te sterven aan hongersdood omdat corrupte politici de centjes voor zichzelf houden.
    Of om ontvoerd te worden en vervolgens als kindsoldaat getraind te worden. Die uiteraard wel de eigen familie moet ombrengen om zichzelf te bewijzen.

    Je doet me nu zo erg denken aan een vriend van mij.
    Goed gezegd, trouwens.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Amerika is vreselijk, ik meen het. Ze weten er niet hoe ze moeten leven en ze hebben een vreselijke maatschapij.
    Europa is zowiezo beter, wij hebben tenminste een cultuur!


    Where there is a sea there are pirates...

    HugsEva schreef:
    Eigenlijk wel ja. Je hebt hier vrijheid van meningsuiting, voldoende mogelijkheden om te werken, vrijheid in het algemeen. Je kan het slechter treffen als je bijv. in Afrika woont.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Mee eens. Nederland is zegmaar... hm. Mn moeder zei gister dat Nederland sowieso beter is in regelen van prikken etc.

    oke, nu heb ik het over Nederland. Maar vooral West Europa is goed. Oost Europa is armer...


    Destroy what destroys you.

    Ja, daar ben ik het wel mee eens. Europa is een slechte rechsvorm, maar beter is nog niet uitgevonden. Bovendien hebben we allemaal een bepaalde welvarendheid. Dus ja, wij hebben het getroffen, geloof me.


    Life is hard and then we die

    idd ^^
    want in amerika heb je geen ziekenkostenverzekering ed...


    Home is now behind you. The world is ahead!