• De stelling van vandaag luidt:
    We hebben geluk om in Europa te wonen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Klopt. Wij hebben het echt goed. Ergens anders zijn de levensstandaarden veel slechter.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    nee, Ik heb geluk om in Nederland te wonen^^


    Je moet worden wie je bent.

    Eens (:


    Happiness hit her like a train on a track

    juist, we hebben hier veel luxe en elke dag genoeg eten, ik vind dat toch de moeite waard!:P


    Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd!! xD

    Eens =]


    I am an idiot, I move.

    Ik denk het wel. (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Esmaye schreef:
    Ik vind dat de Europese mensen zeker wel blij mogen zijn.

    Maar toch, de mensen in armere landen, of landen waar veel Aardbevingen, Tornado's, bosbranden, [/bijv. Amerika] etc, die zijn het niet beter gewend, en zijn blij met wat ze hebben.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Eens. Al zou ik wel in Amerika willen wonen.


    Never run out of reasons to smile...

    Felicitous schreef:
    Al heeft niet heel Europa het zo goed. Polen, Rusland, Roemenië. Rusland heeft geen vrijheids van meningsuiting, kijk maar tegen die anti-emo wet.
    Maar ja. Dat is het oosten van Europa, het westen is heel wat anders.

    In Polen valt het nog goed mee. Ben helemaal in het binnenland van Polen geweest en bij boeren thuis geslapen, en oké het is er slechter dan hier, maar uiteindelijk hebben ze nog niet zo te klagen. Rusland is een zeer andere zaak. Hun democratie is ook maar niets, en over de president valt al helemaal niets te zeggen, één louche zaak lijkt me.
    Maar inderdaad, West-Europa heeft het nog steeds het beste, sommige delen van Europa zijn ook nog niet zo goed.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    mee eens. Nederland is een klein land en bijna iedereen kent je in de dorp/stad waar je woont en wij zijn erg gastvrij :Y)


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Aurelia schreef:
    Ja. En dat meen ik.

    Veel trek om op m'n 13e verkracht te worden door een of andere 50-jarige boer waaraan ik uitgehuwelijkt ben heb ik niet. Of uitgehongerd worden omdat ik me niet laat verkrachten.
    Evenmin om tegen de muur gezet te worden omdat ik tegen de regeringsvorm ben.
    Of om te sterven aan hongersdood omdat corrupte politici de centjes voor zichzelf houden.
    Of om ontvoerd te worden en vervolgens als kindsoldaat getraind te worden. Die uiteraard wel de eigen familie moet ombrengen om zichzelf te bewijzen.


    Inderdaad en zeker in West-Europa hebben we geluk. Eigenlijk kan ik geen betere plek bedenken. In Amerika is het duurder, is er geen ziekteverzekering ....

    voledig mee eens dus


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ja.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Mee eens ^^


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Trafficlight schreef:
    Helemaal waar. In Amerika moet je keihard werken voor je geld. o.o


    dat is toch ook goed
    ik vind dat het in nl ook zo moet worden.!!
    geen werk geen geld simpel zat