• Joyce hier,is een het sparen voor een nieuwe gsm. En ik had er een leuke gezien,maar nu heb ik er ook nog een ander leuke gezien. Dus ik weet niet goed welke ik moet nemen.
    Dus ofwel ga ik voor deze! [hebben ze ook in het roze] -Ik vind ze allebij wel een leuk kleurtje hebben,dus ik twijfel^^- Ofwel ga ik voor deze! gaan. -Ze kosten allebij even veel,ongeveer. De LG is maar 1 euro duurder (:- Dus welke ziet er volgens jullie wel leuk uit?
    -Stiekem gaat mijn voorkeur ook een beetje naar de samsung,maar ik twijfel best wel. Alleen ziet de samsung er zo rubberachtig uit en dat lijkt juist zo leuk :'D-

    [ bericht aangepast op 17 sep 2009 - 16:34 ]

    hoeveel kost die weer? 119?

    ik zou gaan voor de samsung , ikzelf heb een cookie , maar ik wil die samsung ook xD dus de samsung <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    de blauwe samsung :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Samsung! (:


    hoi, jij bent leuk.

    Fighter schreef:
    JOYCE

    ik eis dat je me verteld waar je hem gaat halen en hoe duur die is wnt ik wil hem ook :$

    Waar ik hem ga halen? I have no idea (': overal hangen er nu reclamen borden van dus ik zal hem wel in een gsm winkel vinden zeker? en hij kost; 119€ :')

    Daze schreef:
    De samsung [blauw] zeker en vast! (:
    hoeveel kost die btw? (A)

    119 ^^

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    119 ^^


    Oké tnx ^^


    You're a star in heaven.

    HugsEva schreef:
    Dat felblauwerige Samsung ding!

    Die LG had ik.
    Maar ik zou gaan voor de blauwe samsung.
    Hoewel ik de roze ook wel heel gaaf vind.
    De LG heb je trouwens ook in meerdere kleuren : o


    rules don't stop me

    een vriendin van mij heeft die lg en hij is vet :Y)

    maar ik vind ze beide wel cool (krul)

    maar maar maar.. toch zou ik voor de roze samsung gaan =)

    ik zou voor samsung gaan, iedereen heeft die LG tegenwoordig ;x


    -

    De samsung in het roze. :Y)
    ik ga dit weekend ook een nieuwe halen, ik kijk wle in de winkel welke ik neem. =p

    [ bericht aangepast op 17 sep 2009 - 21:30 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Die LG hebben al zoveel mensen, dus ik zou -net als iedereen- voor de Samsung gaan. (krul)


    everything you imagined, and more...

    Ik ken veel mensen die die LG hebben en hij gaat nogal snel kapot. De samsung dus, in het blauw (:


    Happiness hit her like a train on a track

    119 euro?
    Omg, die ga ik los met beltegoed kopen. B]
    Want ik heb een G1, en die kan je alleen met een abo nemen. En alleen een simkaart van T-Mobile. B]


    -

    pronkpronk :X Je zal het vastniet zelf moeten betalen denkik...
    Samsung


    Your make-up is terrible