• GAAT NIET DOOR WEGENS ZELF NIETS WETEN OVER DE QUIZ!

    Ach komop!!

    Ik moet die rollen echt hebben (huil)

    Wat voor rollen zijn het:O
    ik wil er op zich wel in :D

    Nou, kijk dan ff over wat het verhaal gaat ^^

    *Rol ; deelnemer aan de show



    *Naam + Familienaam ; Tammy Morgan



    *Leeftyd ; 16



    *Karakter; Spontaan, behulpzaam en lacht veel!



    *Likes ; Fotoshoots met vriendinnen, Shoppen, PAramore, Muziek, Chocola en stiekem vind ze Gustav van Tokio Hotel wel een schatje =)



    *DisLikes ; Bitches, Arrogante modellen, Broccoli(Blegh) en school



    *Waarom die rol ; uhm tja.. Ik vind het leuk om in een serie te zitten! en ik doe het voor jou omdat je rollen nodig hebt!



    *Plaatje , http://underprivilegedjournalism.files.wordpress.com/2008/04/lily-cole.jpg



    *Tekstje MOET; Heey! Ik ben Tammy. Ik doe mee aan de modellenshow! Ik ben opgegeven door mijn neef, omdat hij wist dat ik mee wou doen maar me zelf niet in durfde te schrijven ;p Wat een shat is mijn neef toch! Maarja nu doe ik dus mee! Ik hoop natuurlijk dat ik win ;) Wens me succes!
    xx Tammy

    *Rol ; deelnemer aan de show



    *Naam + Familienaam ; Tammy Morgan



    *Leeftyd ; 16



    *Karakter; Spontaan, behulpzaam en lacht veel!



    *Likes ; Fotoshoots met vriendinnen, Shoppen, PAramore, Muziek, Chocola en stiekem vind ze Gustav van Tokio Hotel wel een schatje =)



    *DisLikes ; Bitches, Arrogante modellen, Broccoli(Blegh) en school



    *Waarom die rol ; uhm tja.. Ik vind het leuk om in een serie te zitten! en ik doe het voor jou omdat je rollen nodig hebt!



    *Plaatje , http://underprivilegedjournalism.files.wordpress.com/2008/04/lily-cole.jpg



    *Tekstje MOET; Heey! Ik ben Tammy. Ik doe mee aan de modellenshow! Ik ben opgegeven door mijn neef, omdat hij wist dat ik mee wou doen maar me zelf niet in durfde te schrijven ;p Wat een shat is mijn neef toch! Maarja nu doe ik dus mee! Ik hoop natuurlijk dat ik win ;) Wens me succes!
    xx Tammy

    jahoor staat t er 2x :O:O

    NOG 6 FACKING ROLLEN!

    zal ik er anders gewoon nog even een verzinnen zodat je er nog een hebt??(A)

    Nou dat mag ^^

    Ik wil wel ;)


    You can't touch music but music touch you

    Vul je dan wel ff de dingen in?

    Rol ;Andere deelneemsters/modellen aan de show
    *Naam + Familienaam ; Nickita Frisby
    *Leeftyd ; 18 bijna 19
    *Karakter; altijd vrolijk en snel melig en een doorzetter
    *Likes ; Kleren ontewerpen en mode bladeren kijken en muziek luisteren en natuurlijk zelf poseren voor de foto ;)
    *DisLikes ; Mensen die denken dat ze alles zijn
    *Waarom die rol ; Dan kan je weer vedder met je quiz;) en het lijkt me onwijs leuk om er in te mogen spelen
    *Plaatje ,
    http://www.emo-corner.com/forums/uploads_gallery/1204388656/gallery_11185_41_1060.jpg
    *Tekstje MOET;
    Haay mijn naam is Nickita
    ik ben 18 bijna 19 jaar
    Ik doe mee aan een modewedstrijd
    Waarom ik mee doe?
    Om zo mijn droom te kunnen waar maken om in de modewereld te mogen stappen
    Vedder ben ik een doorzetten en als ik een doel heb zet ik mij er 100% voor in
    Vedder heb ik al eens eerder mode werk gedaan voor reclame bladen enzo maar hoop dat het door deze wedstrijt tewinnen groter te worden ;)
    Vedder ha ik de deur nooit uit zonder mijn mp3
    Maar ik moet nu gaan ik krijg opeens weer een idee dus die wil ik ff gaan schetsen voor ik hem weer kwijt ben ;) ja ik ontwerp zelf ook kleren en hoop ooit een eigen kledinglijn te hebben als het lukt xD maar ga liever gewoon de mode wereld in als model
    mzzl (K) HVJ

    ( als de foto niet goed is moet je dat ff zeggen zoek ik een nieuwe voor je ;) )


    You can't touch music but music touch you

    *Rol ; Deelnemer



    *Naam + Familienaam ; Yara Parkson



    *Leeftyd ; 17



    *Karakter; Bitchy, Arrogant, Egoistisch, kan niet tegen haar verlies.



    *Likes ; Shoppen, Winnen, Aandacht



    *DisLikes ; Mensen die meer aandacht krijgen dan zij.



    *Waarom die rol ; Jij hebt rollen nodig ;)



    *Plaatje ,http://farm2.static.flickr.com/1437/1094760926_2a0ae66472.jpg?v=0



    *Tekstje MOET; Hello! I'ts me.. Yara! Ik doe mee aan deze show omdat ik aandacht verdien! En omdat ik gemaakt ben om te winnen! Maar ik ga weer! Ik moet nog aan me schoonheidsslaapje beginnen! See Ya!

    Zoo ik heb er nog een gemaakt ik hoop dat er meer mensen komen en dat je snel verder kan!

    Wil je me een berichtje sturen als de eerste er is??

    xx Tammy (doeg)