• Jajajajajaaaa!

    Wees maar heel erg jaloers want binnen 29 dagen precies zit ik rond deze tijd voor het Sportpaleis in Antwerpen, of er zelfs al in omdat ik toch nog kaartjes heb kunnen bemachtigen voor Green Day. Het is te zeggen: Ik moet alleen de tickets nog betalen + bevestiging krijgen óf iets te horen krijgen van een meisje maar ik kan sowieso gaan. DAMN, ik ben echt zo happy ;3

    xoxo'

    Ahum, weet je überhaupt wel waar je plek is. Een vriendin van mij belde namelijk op en zei dat er plekken vrij waren achter het podium...

    Na ja, veel plezier <3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Vet ;DD


    I don't need words to feel those lips.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ik ken Tarja Turunnen niet XD En CB vind ik niet echt ;x maar veel plezier jij ook ^^
    Tarja Turunen is de ex-vocalist van nightwish. Weet niet of nightwish je iets zegt :'D? Ghehe komt wel goed


    Wie du mir, so ich dir.

    Bij wie heb je nu tickets kunnen krijgen? ^^

    imaDINOSAUR schreef:
    Euhmygod veeeeet o;
    Je neemt mij toch wel mee in je tas? (krul)
    Nee geintje, maar echt leuk :3

    tuurlijk neem ik je mee ;d als ik ook mee mag in je tas naar atl (nerd)
    @Renée,
    jij vind alles stom (krul)

    JOYCEVIPx schreef:
    Bij wie heb je nu tickets kunnen krijgen? ^^

    Eh ik heb net nog met die vriendin van je gepraat en ze hoopte dat ze mij zou blij maken met die tickets, maar mijn moeder wou nog een nachtje slapen, over de prijs :'D waarschijnlijk nemen we die van je vriendin wel hoor ^^ Dus Joyce bij deze: Heeeeeeel erg bedankt dat je me aan die vriendin hebt eh doorgegeven want dankzij jou kan ik nu naar Green Day (krul)
    @Kirsten
    Ja, Nightwish ken ik ja :'D

    OverMyHead schreef:
    Ahum, weet je überhaupt wel waar je plek is. Een vriendin van mij belde namelijk op en zei dat er plekken vrij waren achter het podium...

    Na ja, veel plezier <3

    áchter het podium? dat vind ik nogal absurd.

    en nu gaan jullie ook jaloers worden op wat ik heb
    weetje wat ik heb
    Ik heb rugpijn (lol)

    [/And it hurts like hell]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2009 - 22:37 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    en nu gaan jullie ook jaloers worden op wat ik heb
    weetje wat ik heb
    Ik heb rugpijn (lol)

    [/And it hurts like hell]

    ik ook, dus ik ben lekker niet jaloers (krul)

    Stiekem ben ik niet jaloers [a]. Ik ga namelijk in Rotterdam naar Green Day^^.


    I am an idiot, I move.

    Shade schreef:
    Stiekem ben ik niet jaloers [a]. Ik ga namelijk in Rotterdam naar Green Day^^.

    Ghaha ;3 Jij heel veel plezier dan 8D

    Dat is geluk hebben ^^


    Your Butt is Mine!

    Omg, da's echt cool.

    Veel plezierrrrrrrr! ^^


    -

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Tarja Turunen is de ex-vocalist van nightwish. Weet niet of nightwish je iets zegt :'D? Ghehe komt wel goed


    Jaloers.

    Ik wil ook naar Tarja Turunen O.O


    -

    Ik ben niet jaloers. :]
    Ga morgen zelf naar Destine & McFly ^^