• Is de laatste tijd saai. Iedereen is zo saai. -Allemaal seuten.- behalve dan mijn twee vriendinnen die zich normaal gedragen. De andere twee gedragen zich kinderachtig en echt kinderachtig. De ene durft nog niet eens naar de wc alleen --' En jongens, die zijn allemaal lelijk. En als er dan een leuke jongen is kijken ze allemaal naar mijn ene vriendin waar ik al bijna een jaar boel mee heb. Omdat ze zo een grote mond heeft tegen de leerkrachten en de jongens kijken daarnaar op --'. En ik kan dus totaal niet opletten in de klas. Heb al 3 buizen en dat is niet zo goed voor het begin van het schooljaar. Voor mijn volgend raport zal ik mijn best moeten beginnen doen.

    Hoe gaat het bij jullie op school?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik hou van school Ö
    Ik mis het nu alweer --'

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 12:53 ]


    dream, dare, fly!

    Meschien moet je minder zeiken over je klasgenoten en proberen vrienden te worden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik hou niet van school,maar haat het ook niet,oke soms wel!
    maar het gaat goed!;)


    I love you,but you don't love me!

    Exercitus schreef:
    Meschien moet je minder zeiken over je klasgenoten en proberen vrienden te worden.

    ze klitten allemaal aan elkaar.
    En je kan er echt niet bijkomen. ofze lopen gewoon van je weg.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Douglas schreef:
    (...)
    ze klitten allemaal aan elkaar.
    En je kan er echt niet bijkomen. ofze lopen gewoon van je weg.

    Bij ons in de klas dus ook ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Fearsome schreef:
    (...)
    Bij ons in de klas dus ook ._.

    Ze kennen allemaal je naam. Maar ze gaan niet vriendelijk doen. Neeeh hoor waarom zouden ze.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Douglas schreef:
    (...)
    ze klitten allemaal aan elkaar.
    En je kan er echt niet bijkomen. ofze lopen gewoon van je weg.

    Ok dan word je geen vrienden mat hen maar dat is toch niet erg.Ik heb ook geen vrienden in mijn klas en ik vind het best.Graag zelf


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Douglas schreef:
    (...)
    ze klitten allemaal aan elkaar.
    En je kan er echt niet bijkomen. ofze lopen gewoon van je weg.

    I know the feeling. Vooral in het begin van het vorige jaar (toen ik nieuw was) werd ik aangekeken met zo'n blik van: eh.. yeah, right. Vooral in de bovenbouw is het onmogelijk tussen die kliekjes te komen. En na dat gezeik heb je er geen behoefte meer aan ook.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leuke klas
    Saaie lessen


    It's all for you, my butterfly.

    Wel goed hoor ^^ tis gezellig en ik heb leuke cluster klassen ^^


    Life is hard and then we die

    De lessen zélf zijn saai, maar het valt wel mee. Ik overleef het wel. Hoop ik. (cat)

    Ik haat het :X
    Maar ik maak het mezelf wel plezant. =3

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 14:06 ]


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Het is best leuk : ) Ik heb een leuke klas. Wel veel groepjes, maar we zijn toch ook weer één weetje. De lessen zijn saai, maar sommige ook weer niet. Dat komt door de leraren.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Mja, de lessen zijn niet allemaal even simpel. De klas is wel oké, we hangen samen, en da's goed.
    & als er geen fun is, maak ik die zelf
    :Y)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Ach, school valt wel mee. Ik heb een hele gezellige vriendinnengroep, maar de lessen zijn stom. En mijn mentor mag mij niet, omdat ik de hele tijd de slappe lach heb. Moet hij maar niet de hele tijd zo'n belachelijk vrolijke kop trekken x'D


    I may not always be perfect, but I'll always try.