• Dus om te beginnen bij het begin :] zal ik het jullie allemaal uitleggen. Ik heb/had een beste vriendin L. Wij waren echt twee handen op 1 buik, beide zijn wij onze vader verloren, alleen zij was een jong peutertje, en ik een tiener. Maarja wij konden echt over alles praten, en dan plots ze komt naar mij klas met een andere vriendin van haar genaamd K, vorig schooljaar in Januari, en die vriendin begint te stoken tussen R, mij en L. Met het gevolg, in Juni. Is ze plots kwaad op mij. Gewoon omdat ik samen met haar dat weekend daarvoor bij mijn broer gegaan was, en ik wou niet meteen terug met haar naar 't stad gaan --' komaan ik mag toch nog bij mijn broer, die ik kei weinig zie, gaan, Toch? Dusja ik had dan wel tienduizend keer sorry gezegd tegen haar, via sms, msn, en persoonlijk. Dan zegt ze , ja laat mij gerust ik heb problemen, maar K weet er wel van. Ik had haar dan wel vier dagen gerust gelaten, tot ze mij stuurde dat ze mij nodig had. Ik heb meteen haar geholpen met haar problemen. En nu, ik ben blijven zitten, zij en K zijn mogen overgaan. Nu ben ik plots te min voor hun. Het is al de tweede keer in nog geen 4 maanden tijd dat ze mij laat vallen. Ik ben het beu. Heel mijn oude klas negeerd mij en vind mij plots te min. Ik weet niet wat ik moet doen? Heeft er iemand raad?

    [ bericht aangepast op 20 sep 2009 - 17:37 ]

    Wow wtf, weet je zeker dat je zou te min vinden en niet gewoon te veel met hunzelf bezig zijn? Want bij ons is er vorig jaar ook iemand blijven zitten, en die behandelen wij echt niet als iemand die te min is ofzo.
    Maarja, die "vriendinnen" moet je gewoon met rust laten. Je hebt gezien dat ze je niet waard zijn.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Wow wtf, weet je zeker dat je zou te min vinden en niet gewoon te veel met hunzelf bezig zijn? Want bij ons is er vorig jaar ook iemand blijven zitten, en die behandelen wij echt niet als iemand die te min is ofzo.
    Maarja, die "vriendinnen" moet je gewoon met rust laten. Je hebt gezien dat ze je niet waard zijn.

    Ze vinden mij echt te min, ze lopen voorbij mij en trekken dan hun neus op en met opgeheven hoofd lopen ze mij voorbij.

    Kickson schreef:
    (...)
    Ze vinden mij echt te min, ze lopen voorbij mij en trekken dan hun neus op en met opgeheven hoofd lopen ze mij voorbij.
    Dat zijn kakkers. Wacht maar tot hun falen. Dan piepen ze wel anders. En hun ouders ook. Jezus wat heb ik en hekel aan dat soort mensen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat zijn kakkers. Wacht maar tot hun falen. Dan piepen ze wel anders. En hun ouders ook. Jezus wat heb ik en hekel aan dat soort mensen.

    -knikt-
    Mijn school zit vol met dat tuig. (Lekker generalisend but it's the truth).
    Probeer vrienden te maken met de overige mensen ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Laat ze stikken? ;x
    Zou ik doen dan...

    Uncommon schreef:
    Laat ze stikken? ;x
    Zou ik doen dan...


    Negeren? Of terugdoen?


    You can run but not hide

    ik zou ze net zo behandelen als zij jou behandelen,en andere vrienden zoeken.
    wss zullen ze commentaar hebben op die vrienden,maar dat zal gewoon een teken van jaloersheid zijn,dat jij andere mensen hebt gevonden,en hun niet nodig hebt.

    x


    everybody needs a song.

    Doe net zo tegen ze zoals zij tegen jou doen. Zoek andere vrienden, die tenminste meer voorstellen dan die schijnheilige kindjes. En laat ze zien dat je ze helemaal niet nodig hebt.
    Ik vind het ook super oneerlijk dat ze zo tegen je doen, je hebt het toch nergens aan verdiend?
    Nouja,
    Veel succes (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Boyiloveyou schreef:
    ik zou ze net zo behandelen als zij jou behandelen,en andere vrienden zoeken.
    wss zullen ze commentaar hebben op die vrienden,maar dat zal gewoon een teken van jaloersheid zijn,dat jij andere mensen hebt gevonden,en hun niet nodig hebt.

    x


    None but ourselves can free our minds.

    Katherine schreef:
    Doe net zo tegen ze zoals zij tegen jou doen. Zoek andere vrienden, die tenminste meer voorstellen dan die schijnheilige kindjes. En laat ze zien dat je ze helemaal niet nodig hebt.
    Ik vind het ook super oneerlijk dat ze zo tegen je doen, je hebt het toch nergens aan verdiend?
    Nouja,
    Veel succes (:

    Gewoon negeren. Zijn jou niet waard. Jij vind nieuwe/betere vriendinnen.

    srry dat ik het zeg maar
    ...
    die 2 meisjes zijn 2 krengen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.