• Ik ben echt dol op geitjes. ^^
    De laatste tijd ga ik bijna elke dag wel naar de kinderboerderij, haha. Helpen voeren en schoonmaken enzo. Er is ook een klein geitje waar ik echt een band mee heb gekregen. Hij komt meteen aangerent als ik 'm roep en zit de hele tijd op schoot. Hij vind 't geweldig om op m'n rug te springen als ik buk en ik heb hem geleerd kusjes te geven, echt heel schattig. :)
    (fotos; 't lieve geitje
    voeren)

    Nja, vandaag was ik dus naar de kinderboerderij omdat er een geit aan het bevallen was. Ik vond het echt zó speciaal om dat te zien en het van zo dichtbij mee te maken. Nouja, de babygeit is tijdens de bevalling overleden en met de moedergeit gaat het ook heel slecht nu. :(
    Ik voel me daar best kut door, maar niemand snapt dat. Blijkbaar is mijn ''geitenobsessie'' raar ofzo.
    Oké, ik snap ook wel dat een geit niet een meest standaard dier is om zo'n band mee te hebben, maar toch. Een beetje begrip kan tegenwoordig ook niet meer blijkbaar.

    Ik vind ze een beetje eng =3

    Bij deze vind ik ze ook schattig ^.^


    I clicked my heels and wished for you.

    Awh, dat is erg van dat bevalling-gedoe..

    Maar die foto's zijn lief. (:


    You'll never dream alone. <3

    Ik wil al mega lang een geit en ik krijg er mss 1 (=


    The soul needs autumn.

    Geitjes , die beestjes zijn mega lief enaaal (:
    Wees gerust het is niet raar als je van geitjes houdt (:
    ik vindt het echt zo erg van dat kleine geitje dat gestorven is ,
    Hopen dat de moeder weer beter wordt(:

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Nou dat niemand is niet waar. Ik weet inmiddels al dat jij apart bent, en zo'n geitenobsessie is weer is wat anders =D als jij je daar fijn bij voelt moet je vooral zo door gaan (Y)

    Uncommon schreef:
    Ik vind ze een beetje eng =3

    Waarom eng? ö

    Geitjes zijn echt schattig! Vooral die kleintjes. (: Ik heb er wel geen obsessie voor.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Geitjes zijn schattig! Alleen als ze achter je aan gaan zitten als je een lege broodzak mee hebt maar ze nog steeds dat brood ruiken zijn ze eng ;o

    Ahh geitjes zijn cute (H)
    ;o sterkte, ik hoop dat het weer gauw goed gaat met het moedergeit ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    BrokenPoetry schreef:
    (...)
    Waarom eng? ö

    Ik vind alle boerderij dieren eng:X
    met dank aan ganzen. Als je wat bij je had, van brood ofzo, kwamen ze fucking achter je aan rennen.
    Toen heb ik besloten dat ik boerderijdieren niet leuk vind ;/

    Ik ben bang van geiten x_x


    Never run out of reasons to smile...

    Wihi i like them :Y)


    Happiness hit her like a train on a track