• Heey mensjes ik weet dat ik hier al een topic over heb gemaakt maar ik wil toch nog even iets zeggen en dat andere topic kan ik dan niet meer beantwoorden ofzow, maar in ieder geval.....
    Ik zit hartstikke mijn best te doen op mijn story: Niks is zoals het lijk Maar bijna niemand leest hem!! :O Ik vind dat eigenlijk niet zo leuk drm vraag ik jullie!!!!! Willen jullie Mijn story lezen. Heel veel mesne kappen af na het eerste deel omdat ze het saai vinden maar hij wordt later het verhaal grappig en spannend. En ik wil wel even zeggen dat ik de story's van anderen mensen ook leest als ze dat vragen!!:D

    http://www.quizlet.nl/stories/6053/niks-is-zoals-het-lijkt/

    Mijn story gaat over een meisje dat wordt ontvoerd door een man, maar die man is Jan en hij is toch echt wel de man die alles kan. Haha en er gebeuren allemaal rare en grappige dingen met die man!!!

    Dank u!!!(flower):DxD Het verhaal slaat soms echt nergens op.xD

    [ bericht aangepast op 20 sep 2009 - 21:27 ]

    Tegenwoordig (Altijd eigenlijk al) lezen ze alleen de verhalen van de populairtjes van Q.

    Ik ken het -dat niemand je story leest-. Ook als die 'popu's' een topic openen over dat ze een idee hebben, krijgen ze 3 page's met reacties. Ik krijg altijd geen reactie's of maar eentje ofzo. ._.


    Maar ff ontopic :'D Waar gaat je story over?


    I live for the applause, you will die for it.

    maar misschien is de mening van die mensen wel dat ze geen zin hebben in het verhaal, dusjaa. niets aan te doen zou ik zeggen.. =) en je schrijft toch voor jezelf? naja.. dat vind wel..

    Carnage schreef:
    Tegenwoordig (Altijd eigenlijk al) lezen ze alleen de verhalen van de populairtjes van Q.

    Ik ken het -dat niemand je story leest-. Ook als die 'popu's' een topic openen over dat ze een idee hebben, krijgen ze 3 page's met reacties. Ik krijg altijd geen reactie's of maar eentje ofzo. ._.


    Maar ff ontopic :'D Waar gaat je story over?


    Mijn story gaat over een meisje dat wordt ontvoerd door een man, maar die man is Jan en hij is toch echt wel de man die alles kan. Haha en er gebeuren allemaal rare en grappige dingen met die man!!!:D xD

    Carnage schreef:
    Tegenwoordig (Altijd eigenlijk al) lezen ze alleen de verhalen van de populairtjes van Q.

    Ik ken het -dat niemand je story leest-. Ook als die 'popu's' een topic openen over dat ze een idee hebben, krijgen ze 3 page's met reacties. Ik krijg altijd geen reactie's of maar eentje ofzo. ._.


    Maar ff ontopic :'D Waar gaat je story over?

    om even op jou in te haken: ik had eerst maar 1 lezer. En toen na eentijdje had ik er meerdere.. dusjaa.. =3
    en ik ben nou niet bepaald 'popu' op Q.. volgens mij.. =3

    dusjaa.. misschien moet je gewoon wachten.. =3

    en ik vraag me idd ook af waar die over gaat. ^^

    Owjaa en ik heb net weer een nieuw deel geacctiveert!!

    Daystar schreef:
    (...)

    Mijn story gaat over een meisje dat wordt ontvoerd door een man, maar die man is Jan en hij is toch echt wel de man die alles kan. Haha en er gebeuren allemaal rare en grappige dingen met die man!!!:D xD
    Sorry, niet mijn soort verhalen dat ik lees.


    I live for the applause, you will die for it.