• Hallo, lieve Quizleters ^^
    Evelien, een klas vriendin heeft vandaag bevestiging gehad dat ze zwanger is. Ze staat al 3 weken ver en blablabla^^
    Ik ben super blij voor haar, omdat ze het kindje echt wel wil hebben.
    Maar wat vind jij daarvan? 16 en zwanger zijn.
    Zou jij het kindje houden?


    Your Butt is Mine!

    Als zij het echt graag wilt en het kan verzorgen dan is het natuurlijk geweldig. Maar je vergooit echt je leven you know =o
    En ik vind dat als je ongewenst zwanger bent en onder de 17/18 bent een abortus moet nemen ö. Of nja, dat zou ik iig doen denk ik..


    I don't need words to feel those lips.

    Ookal is het perongelijk, toch dom als je met zo'n jonge leeftijd al seks gaat hebben?


    I live for the applause, you will die for it.

    Eerst en vooral hangt het van de situatie af. Als je weet dat je niet voor het kindje kan zorgen en het geen toekomst kan geven, moet je 't niet houden...Maar dan kan je 't beter plaatsen voor adoptie. Maar als die vriendin van je weet dat ze het aankan voor dat kindje te zorgen, vind ik zeker dat het moet kunnen. In ieder geval ben ik tegen abortus.

    aah(H)
    ik zou dat kindje zekker houden.
    wel echt super leuk voor der.


    To The Stars Through Adversity

    Noah98 schreef:
    Eerst en vooral hangt het van de situatie af. Als je weet dat je niet voor het kindje kan zorgen en het geen toekomst kan geven, moet je 't niet houden...Maar dan kan je 't beter plaatsen voor adoptie. Maar als die vriendin van je weet dat ze het aankan voor dat kindje te zorgen, vind ik zeker dat het moet kunnen. In ieder geval ben ik tegen abortus.

    yep precies zo denkt ik er ook over(Y)


    To The Stars Through Adversity

    Carnage schreef:
    Ookal is het perongelijk, toch dom als je met zo'n jonge leeftijd al seks gaat hebben?

    16 is toch een normale leeftijd om seks te hebben ?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Broadway schreef:
    Nee, ik zou die verantwoording niet aan kunnen.


    Protège moi de mes désirs.

    Nee, ik zou het niet willen eigenlyk. Want k wil nog wel mn opleiding afmaken enzo

    [ bericht aangepast op 24 sep 2009 - 10:49 ]

    Ik wil nog niet eens met iemand naar bed voor mijn 17e
    Stel je vor dat het misgaat..
    Zit je lekker met een zwangerschap..

    Ik ken iemand die op haar 14e een kind kreeg..

    Ze heeft een vriend van 30, die kan ook voor het kind zorgen. Dus ik denk dat dat wel goed kont. Maar, jezus, zo vroeg een kind? Nee, ik bn zoooo onverantwoordelijk! 'O.o


    -

    nja als zij het leuk vind en het aan kan is er niks mis mee toch? :'D.

    én ik zou geen kind willen O_O. mijn moeder die denkt dat ik met me 16 zwanger thuis kom :'D.

    Een meisje bij mij op school is net bevallen van een meisje.

    het word een moeilijke tijd.
    het is van haar buurjongen.
    en haar moeder moet haar baan opzeggen om voor het kindje te kunnen zorgen.

    heel erg lastig allemaal dus.

    ik zou het NIET aan willen gaan.
    ik ben ook nog niet aan kinderen toe.


    MARITT ™


    www.welcometoheaven.hyves.nl

    Ik heb daar eigenlijk geen flauw idee over,ik zou het niet willen houden omdat de verantwoordelijkheid te groot is.

    ik zou op nm 16 geen kind willen :X
    ik hoorde laatst ook iemand bij mij op school op de wc's, en die had t erover van: ja en ik wil dat kind wel houden en dan stop ik maar met school enzo en ik denk dat die ook een jaar of 16 was... persoonlijk vind ik het nog te jong..


    She said: I gotta find out for myself

    xSKITT schreef:
    (...)
    Het was een ongelukje he ;)
    k hoop dat het niet een bevlieging is van 'Ik wil een kind' en wnr het dan te laat is voor abortus 'Ik wil geen kind meer'

    Oei, dat is wel wat anders. 3:


    None but ourselves can free our minds.