• Ik zoek nieuwe stories,
    het liefst geen Tokio Hotel, Glee, Twilight of Justin Bieber.
    Ik hou van spannende verhalen die niet álleen maar om dé jongen gaat in het verhaal.
    Percy Jackson and the Olympians en HP verveelt nooit dus gooi die no matter what hier maar op.
    Ik ben best kieskeurig *ghehe*
    Sommige 1D verhalen gaan er bij mij ook wel in.
    Alle Maximum Ride, Da Vinci Code, The Last Symbol, City of Ember verhalen worden zwaar gewaardeerd omdat er zo weinig van zijn.
    Orginele verhalen zijn natuurlijk ook welkom
    Ojah, X-men verhalen zijn ook welkom

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 21:19 ]


    Ordo ab Chao

    hou je van Supernatural? :3


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    @Grizzly


    jaah, bedoel je de tv-serie?
    Ik ken de verhaal lijn niet goed omdat ik het gedult niet heb het te kijken maar een verhaal er over lijkt me wel leuk


    Ordo ab Chao

    voila :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Onbekende personen, dus?
    Dan zou ik je Sailing on the Ocean aanraden van Defensive, en verder heb ik ook wel drie verhalen die aan je eisen voldoen. ^^
    Ladies, Bugs & Ladybugs, This is War & Klaprozen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    http://www.quizlet.nl/stories/48193/the-last-days-of-my-life/
    Wat dacht je van deze? Gaat over iemand die een onbekende ziekte heeft en niet meer kan genezen.. ;a


    Iemand, in deze wereld is vergeten. Iemand is gestorven, iemand moest vechten tegen iets, vechten om vergeten te worden

    http://www.quizlet.nl/stories/47752/ik-kan-geesten-zien/
    Ik, Sammy, ben een doodnormaal meisje. Er is alleen één ding anders aan me: ik kan geesten zien.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Kyk maar even bij mij ;D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.



    Wie puur en rein is gaat naar de hemel. Maar wat als je de kans nooit gekregen hebt om te leven? Kate stief op haar 16e voor ze de kans kreeg om een zonde te begaan. Maar nu heeft ze haar aureool opgegeven en is naar de aarde teruggekeerd. Kunnen de andere engelen haar nog redden van haar ondergang? Of zullen haar zonden ervoor zorgen dat ze voorgoed uit de hemel wordt verbannen?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    allemaal stuk voor stuk goede stories,
    maar ik wil meer :P


    Ordo ab Chao



    3 Meisjes en hun vriendjes. Ze dachten dat ze op kamp zouden gaan voor 2 weken. Er ging iets mis. Ze moesten voor een jaar op het eiland blijven. Komt het allemaal nog goed of gaat het uiteindelijk fout.


    Dit is een vervolg op een ander verhaal dat ik heb gemaakt.
    Het gaat over een groep kinderen die vast zitten op een eiland. Wat eerst een sprookje lijkt, blijkt te mooi om waar te zijn.


    dit issum: http://www.quizlet.nl/stories/42879/surviving-total-drama-island/


    26 - 02 - '16

    tadaaaa
    Hope you like it!


    Love is a game, ones you lose. You can start over


    The Story Of Insecurity.

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 12:14 ]

    Kheb btw een nieuwe story, moet je maar even bij mij kijken ;')


    Iemand, in deze wereld is vergeten. Iemand is gestorven, iemand moest vechten tegen iets, vechten om vergeten te worden

    kijk maar even op mn profiel als je moeite wilt doen x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Game of Gods geen percy jackson, wel de goden ;)

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 18:49 ]