• In M.O. (Muzikale opvoeding) liet onze lerares een fragment van een liedje horen en ik wil de naam daarvan weten.

    - Het klonk er piraatachtig
    - Er waren geen computer geluiden bij, waardoor ik denk dat het liedje al lang bestaat
    - Eerst begon één mannenstem een zin te zingen en toen zong een koor van mannenstemmen..

    En meer weet ik niet. :X
    Iemand enig idee welk liedje dat is?

    -Ik ga het niet aan mijn lerares vragen!-


    Let the Night embrace you

    Eh, heb je geen stukje tekst ofzo? Want zo is het nogal moeilijk. (:

    Type bij google/youtube piraatachtigeliedjes in,meschien komt er iets uit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    @ParaBones:
    Hmm, misschien. :X

    @Tranquillity: Ze liet het horen en c'est ça. Meer hebben we er niet mee gedaan, dus nope. >.<


    Let the Night embrace you

    Empire schreef:
    @ParaBones:
    Hmm, misschien. :X

    @Tranquillity: Ze liet het horen en c'est ça. Meer hebben we er niet mee gedaan, dus nope. >.<

    Oké, dat suckt wel. Waarom ga je het gewoon niet achter de les eens aan haar vragen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Omdat we letterlijk buiten vliegen.
    Maar ik zal wel zien. :]
    Ik ben mijn CD van MO eens aan het bekijken.
    Mss staat het daar op. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik weet wel één, maar ik kan zo niet op die groep komen..


    "I shut my eyes in order to see.'

    The Dubliners!?!?

    Die bedoel ik.


    "I shut my eyes in order to see.'

    @ Happysnail: Nope, alhoewel ik die liedjes wel gezellig vind. :Y)

    @Capitain: Nee. (huil)


    Let the Night embrace you

    Flogging molly (cat).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Flogging molly (cat).

    Seven Deadly Sins
    Die is hyper


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    En je kunt het ook niet na de les of een keertje tussendoor aan haar vragen als je haar tegenkomt op de gang ofzo?


    I clicked my heels and wished for you.

    Empire schreef:
    (...)
    Ik wil het niet vragen waar iedereen bij is, omdat ze dat vast weer belachelijk gaan vinden en dan is het weer eens bye bye goede reputatie. >.<
    En het probleem is dus als ik iets vraag, dat ik het voor de klas moet doen.. :l

    En dan nog, die is dat liedje al lang vergeten aangezien ze wel vaker dingen vergeet.


    vraag het op het einde van de les wnr iedereen al vertrokken is <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me